Ptejte se finančního ředitele SkyEurope
vydáno 23.6.2009 13:00
Slovenské aerolinie SkyEurope lapají po dechu. Nízkonádkladovému dopravci chybí téměř miliarda korun, opouštějí ho klienti i obchodní partneři a od včerejška je navíc v bankrotové ochraně. Co bude dál? Ptejte se finančního ředitele Nicka Manoudakise a mluvčího Tomáše Kiky v úterý ve 13:00.
Konec rozhovoru
Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 23. června 2009 do 13:07
OTÁZKA:
Dobry den. Za soucasne situace (tzn. od zabaveni letadel v lednu), bych si od vas nekoupil ani letenku z BTS do KSC. Nehodlam zustat trcet nekde v cizine, nebo se trast v MD83 Dubrovnik Air. Neprodluzujte prosim tu agonii, odejdete a nezapomente posledni za sebou zhasnout! Uz se tesim az to po vasem krachu v PRG rozbali Easy,Wizz,Ryan nebo treba Air Berlin! Dotaz na panu Kiku - necite se uz trapne po vsech tech svych lzich v mediich za posledniho pul roku?
Petr Pokorny
ODPOVĚĎ:
Nie, nemyslime, ze je to predlzovanie agonie. Proces restrukturalizacie nam poskytuje prilezitost zabezpecit potrebnu investiciu na realizaciu nasho obchiodneho planu. Neobavame sa konkurencie WizzAiru a ostatnych prepravcov, sme pripraveni s nimi konkurencne sutazit. Len na priblizenie, nasa nakladova zakladna je velmi porovnatelna s nakladovou zakladnou spolocnosti EasyJet.
23.6.2009 13:11
OTÁZKA:
Je bezpečné si rezervovat u společnosti Sky Europe letenky?
Tomáš Kabát
ODPOVĚĎ:
Samozrejme, nevidime dovod preco nie. Nase lety prevadzkujeme v sulade s platnym letovym poriadkom a neplanujeme rusenie ziadnych letov.
23.6.2009 13:12
OTÁZKA:
Dobrý den,
chtěl bych se zeptat. Máme u Vás zakoupenou letenku do Paříže a zpět na začátek července. Dokážete mi, prosím, potvrdit, že v pořádku z Prahy odletíme a to samé z Paříže? Díky moc.
Aleš Crha
ODPOVĚĎ:
SkyEurope sa v prevadzke nelisi nijako od ostatnych aerolinii pokial ide o poskytovanie zaruk svojim pasazierom, restrukturalizacia a obdobie ochrany pred veritelmi nijakym sposobom situaciu pre pasazierov nemeni. V pripade ze pasazieri chcu ziskat lepsie zabezpecenie svojej investicie do letenky, odporucame zakupit ju prostrednictvom kreditnej karty.
23.6.2009 13:15
OTÁZKA:
Koupila jsem si letenky SkyEurope na lety, které se mají realizovat v polovině a koncem září 2009. Uskuteční Vaše společnost v září lety na již prodané letenky?
Eva
ODPOVĚĎ:
Spominane lety mame v nasom letovom poriadku a budeme sa tesit, ked Vas budeme moct privitat na palube.
23.6.2009 13:16
OTÁZKA:
Dobrý den, chci se Vás zeptat,zda se mám obávat odletu z Prahy do Splitu 21.7.09 Letenky mám už týden zabukované,zamluvený hotel a bojím se,abych někde nezůstala...
Děkuji za odpověď a hezký den
luciianka22
ODPOVĚĎ:
Pevne verime, ze sa na palube SkyEurope Airlines budete citit pohodlne a myslime si, ze nie je dovod na obavu.
23.6.2009 13:18
OTÁZKA:
Jaktože společnost Sky Europe tyto problémy nemohla předpovídat?
Tomáš Kabát
ODPOVĚĎ:
Predvidali sme ich, a snazili sa priniest investiciu do spolocnosti pocas viac ako jedneho roka. Zial, vzhladom na zhorsenu ekonomicku situaciu suvisiacu s ekonomickou krizou, sa nepodarilo investiciu do spolocnosti priniest a preto je teraz potrebna restrukturalizacia.
23.6.2009 13:21
OTÁZKA:
V sobotu máme letieť z Bratislavy do Splitu. Zrejme by ste mi odpovedali, že sa nemáme obávať a že poletíte. Môžem sa však na prísľub spoľahnúť? (viď Orly)
dana
ODPOVĚĎ:
Nemusite sa obavat
23.6.2009 13:22
OTÁZKA:
Jak dlouho trvá soudní bankrotová ochrana? Při ochraně bude garantován provoz dle aktuálního platného letového řádu?
Jiří
ODPOVĚĎ:
Slovenska legislativa je v tomto pripade pomerne flexibilna a ochrana moze byt poskytnuta az na obdobie devat a pol mesiaca, my by sme radi vyuzili co najkratsi mozny cas, pochopitelne. SkyEurope Airlines nadalej bez akehokolvek dopadu na komfort, plynulost a bezpecnost letovej prevadzky nadalej prevadzkovat vsetky lety v sulade s letnym letovym poriadkom tak pre pravidelnde ako aj chartrove lety. Restrukturalizacia je dobra sprava pre pasazierov, veritelov i zamestnancov.
23.6.2009 13:25
OTÁZKA:
Jak se budou vracet další Vaši zákazníci např. čtvrtek 21:00 odlet Paříž?
Věra F.
ODPOVĚĎ:
Nasim lietadlom, kurz vychod:)
23.6.2009 13:26
OTÁZKA:
Budete létat ještě do řijna?
Jirka
ODPOVĚĎ:
Planujeme lietat aj v septembri
23.6.2009 13:27
OTÁZKA:
Piloti ani mechanici od zari lonskeho roku nedostavaji mzdy v plne vysi, coz se zakonite projevuje na urovni osobniho stresu. Kvuli bezpecnosti takovyto stres jednoznacne do kokpitu ani mezi mechaniky nepatri - proc takto firma hazarduje s bezpecnosti cestujicich?
Jan VESELY
ODPOVĚĎ:
SkyEurope nikdy nekonali na ukor bezpecnosti, je to elementarne kriterium nasej prevadzky a mame prisne bezpecnostne predpisy, ktore su dosledne monitorovane. takto existuje zaruka, ze financne problemy sa v cockpite prejavit nemozu. v nasej spolocnosti pracuju vysoko profesionalni a zodpovedni zamestnanci, ktori za ziadnu cenu a za ziadnych okolnosti nehazarduju s bezpecnostou cestujucich a vysokou mierou zodpovednosti, ktoru maju.
23.6.2009 13:32
OTÁZKA:
Dobry den, vcera jste vyhlisli ochranu pred veriteli a nasledne vam nepravem zabavili letadlo v Parizi, ma tento krok negativni dopad na prodej letenek? Kolik mate investoru, kteri projevuji i v teto situaci zajem? Dekuji Martin
Martin
ODPOVĚĎ:
nezaznamenali sme ziadny negativny dopad na predaj leteniek, sme znepokojeni a podrobne vysetrujeme nelegalny postup parizskeho letiska Orly a podnikame vsetky pravne kroky na zjednanie napravy. Vsetci nasi pasazieri dotknuti nelegalnym postupom tretej strany budu nadstandardne odskodneni.
23.6.2009 13:35
OTÁZKA:
Dobrý den,
jsem matka dcery, která u Vás pracovala. Zatím ji dlužíte cca 70 - 80 tisíc korun. Kdy dostane své peníze od Vás zaplaceny?
Děkuji za odpověď.
Hedvika
ODPOVĚĎ:
v zmysle platneho pravneho poriadku budu vsetky pohladavky podliehat restrukturalizacnemu konaniu s cielom uspokojit vsetkych veritelov v najprijatelnejsej moznej miere.
23.6.2009 13:38
OTÁZKA:
Dobrý den, máme koupené letenky na srpen a září, jaká je pravděpodobnost, že se tyto a další lety uskuteční? na jakou dobu máte schválenou ochranu před bankrotem a hrozí, že přijdete o další letadla? Děkuji za odp.
Monika Kotneová
ODPOVĚĎ:
proces restrukturalizacie moze trvat az devat a pol mesiaca, hoci nasou snahou je uspesne uskutocnit restrukturalizaciu v najkratsom moznom case. prijali sme vsetky opatrenia potrebne na to, aby sme zamedzili akymkolvek problemom spojenym s flotilou. Na druhej strane, tak ako ziaden iny prepravca, nemozme zamedzit nelegalnym krokom tretich stran. Radi Vas privitame na nasej palube v septembri.
23.6.2009 13:44
OTÁZKA:
Dobrý den,
chci se zeptat, kdy mi bude vrácena refundace, o kterou jsem požádala již v březnu tohoto roku, protože můj let byl zrušen. Nelíbí se mi, že mi nikdo nebyl schopen odpovědět, což považuji za neslušné a nekorektní jednání.
Děkuji, Dana
Dana
ODPOVĚĎ:
v pripade, ze ste zaznamenali problem v komunikacii s nasou spolocnostou, prijmite moje osobne ospravedlnenie. dovolujem si Vas ubezpecit, ze urobime vsetko co bude v nasich silach pre zlepsenie komunikacie s nasimi klientami a promptnejsie riesenie reklamacii. vyvinieme maximalne usilie na to, aby sme Vasu pohladavku v restrukturalizacnom konani uspokojili co najskor.
23.6.2009 13:49
předchozí | 1 2 | další |
Upozornění
Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.