Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Emisní aféra Volkswagen

Luděk Vokáč (vlevo) a František Dvořák odpovídají čtenářům iDNES.cz na otázky...
velikost textu:
vydáno 23.9.2015 11:00
Aféra automobily Volkswagen, který podváděl s hlášením emisí, hýbe celým automobilovým průmyslem. Na další vývoj v celé kauze se můžete ptát redaktorů iDNES.cz Františka Dvořáka a Luďka Vokáče od 11 hodin, kteří se dlouhodobě automobilům věnují.

Konec rozhovoru

Osobnost již neodpovídá. Čtenáři se ptali do 23. září 2015 do 11:30

OTÁZKA: Dobrý den. Co si myslíte o ostatních automobilkách ? Dá se předpokládat i u nich podobný problém ? Děkuji a přeji příjemný den. V.O. Vratislav Ondrák
Luděk Vokáč (vlevo) a František Dvořák odpovídají čtenářům iDNES.cz na otázky... Luděk Vokáč, František Dvořák: Dobrý den, na Vaši otázku jsme už odpovídali. 23.9.2015 12:24
OTÁZKA: Dobry den, soucasny tlak na emise je dlouhodobe velmi silny a politicky hodne podporovany. Ekologove a politici vyzaduji od automobilovych vyrobcu parametry o kterych PREDPOKLADAJI, ze v horizontu let budou schopni technologickym vyvojem dosahnout (normy se stanovuji s nekolikaletym predstihem). Politici hraji o hlasy volicu a automobilky o statni podporu/vyhody pri vyrobe ci prodejich v danych statech. Solarni energie je dost podobny priklad politicko-technickeho "pokroku". Proto se ptam: 1. Je to chyba automobilek nebo politiku, anebo obou stran, ze se z emisnich limitu stala nejen technologicka, ale i politicka hra? 2. Nestane se tedy, ze diky politice budeme nuceni kupovat neskutecne draha hybridni auta, ktera jsou vysoko na financni moznosti beznych obcanu a ktera casto, pri sve vyrobe, neprimo "vyprodukuji" vyssi skodlive emise ci maji jiny dopad na ekologii (vyroba baterii, atd.)? Libor Nevrkla
Luděk Vokáč (vlevo) a František Dvořák odpovídají čtenářům iDNES.cz na otázky... Luděk Vokáč, František Dvořák: Dobrý den, na Vaši otázku jsme už odpovídali. 23.9.2015 12:25
OTÁZKA: Dobrý den, rád bych se Vás zeptal na názor nesouvisející s kouzou emise. Zakoupil jsem nový vůz zn. Škoda Superb 2,0 TDI v roce 2006, záhy po skončení záruky v roce 2008, najeto cca 100 000 km se vinou hnací hřídelky olejového čerpadla zadřel motor. Jak jsem zjistil, těchto poruch u stejných modelů aut bylo hodně. Škodvka žádné svolávací akce neprováděla, přestože o problému s poruchou hřídelek olejových čerpadel u těchto typů vozidel věděla. Po opravě vozu se motor po ujetí dalších 180000 km, zdařel znovu, příčina stejná. Dotaz - Mám nárok na nějaké odškodnění i v případě, že se jedná o starší vozidlo - po záruce servisované mimo autorizované servisy. Zajímá mě Váš názor. Děkuji Ivan V. Ivan V.

Na tuto otázku odmítá dotazovaný odpovídat

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.