Počet Oskarových klientů se meziročně zvýšil o 320 tisíc, přičemž podíl zákazníků s tarifem stoupl z 29 na 36 procent.
"V závěru roku jsme zpřísnili metodologii, čímž se snížil udávaný počet zákazníků o 93 600 majitelů Oskaret, kteří v posledních šesti měsících neprojevili aktivitu," uvedl mluvčí Českého Mobilu Igor Přerovský.
Dodal, že karty zmíněných zákazníků jsou stále použitelné, jen nebyly započítány do počtu zákazníků k 31. prosinci.
Významný růst hlásí operátor i u firemních klientů, kterými se v průběhu roku stali například OMV nebo Contactel.
Na mobilním trhu má Oskar podle vlastního odhadu čtrnáctiprocentní podíl.
Tržby za celý rok 2002 se zvýšily o 81 procent na 227,3 milionu dolarů (7,366 miliardy korun).