Oskara opouští jeho reklamní agentura

  • 9
Ve sporu, který vedou provozovatelé sítí Oskar a Eurotel kvůli reklamní agentuře Young&Rubicam, padl první soudní verdikt. Soud zamítl návrh na předběžné opatření, aby agentura, která Oskaru vytvořila velmi výraznou reklamní kampaň, nesměla pracovat pro Eurotel.

S reklamní agenturou Young&Rubicam se Český Mobil nerozchází v dobrém.
Young&Rubicam má totiž smlouvu s Českým Mobilem do konce roku, ale ještě před jejím vypršením vyhrál výběrové řízení u konkurenčního Eurotelu a stal se jeho novou reklamní agenturou.

"Porušili smlouvu a bez našeho vědomí vstoupili do výběrového řízení konkurenta," říká Igor Přerovský z Českého Mobilu, podle něhož to odporuje uzavřené smlouvě, a firma proto podala na agenturu návrh na předběžné opatření. To má znemožnit, aby Young&Rubicam podepsalo s Eurotelem novou smlouvu.

Podle Přerovského soud včera odmítl návrh s tím, že Český Mobil má doplnit některé formality. Ale ředitel Young&Rubicam se domnívá, že verdikt soudu je definitivní. Jeho firmu však za účast ve dvou tendrech napomenula i Asociace komunikačních agentur.

"Její názor samozřejmě respektujeme. Ale tvrdím, že smlouva s Českým Mobilem nám nic takového udělat nezakazuje," vysvětluje ředitel Young&Rubicam Petr Havlíček.

"Tendr byl neveřejný, a proto jsme nemohli nic ohlašovat. Navíc celou věc by neměla řešit média a soudy, ale vedení obou společností mezi sebou," míní Havlíček. Young&Rubicam u Oskara od příštího roku nahradí firma McCann-Erickson.