Pivovar dodává polotmavý ležák do stovky moravskoslezských hospod. Prodeje jsou 2,5krát vyšší, než podnik předpokládal a příští rok ho začnou čepovat hostinští v dalších třiceti restauracích.
"Před koncem roku nemůžeme zveřejňovat objemy prodeje. Ale proti tomu, co jsme s Bazalem původně zamýšleli, jsme v hospodách na 250 procentech. V obchodech jsme ho odhadli podstatně lépe a jedeme plus minus na 100 procent," uvedl manažer značky Ostravar Michal Útlý.
Pivo se jmenuje podle ostravského fotbalového stadionu Bazaly, název vybírala veřejnost. Ta už loni rozhodla nejen o chuti a názvu piva, ale také o logu, typu láhve i jejích etiketách.
V nové kampani Ostravaru, která začne v pondělí, budou moci fotbaloví fanoušci soutěžit o to, zda se bude Bazal čepovat i v jejich oblíbené hospodě.