Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Puma se vrací k papírovým krabicím na boty, sáčky se neosvědčily

  11:37aktualizováno  11:37
Německý výrobce sportovního zboží Puma bude opět prodávat obuv v klasických papírových krabicích. Firma je před čtyřmi lety nahradila umělohmotnými taškami, aby tak byla šetrnější k životnímu prostředí. Tento krok se však nesetkal s příznivým přijetím.

Papírová krabice na boty. Ilustrační foty | foto: Profimedia.cz

Koncepci označovanou jako "chytrá malá taška" navrhl renomovaný designér Yves Béhar. Boty se do červených tašek na více použití vkládají v jednoduchém rámu z lepenky, což snižuje spotřebu papíru.

Známe aktuální obalové trendy

Výsledky soutěže Obal roku a Design touch si můžete prohlédnout zde.

"Puma uvedla na trh inovativní obalový systém pro obuv. Ten však v obchodě a u našich zákazníků nefungoval," řekl německému listu Wirtschaftswoche šéf podniku Björn Gulden.

Podle mluvčí firmy se tašky s botami ve srovnání s papírovým krabicemi hůře skladují. Navíc je do nich obtížnější dát zpět boty, které si zákazník vyzkoušel. Společnost se proto rozhodla pro návrat ke krabicím, které však budou výhradně z recyklovaného papíru.

Puma je třetím největším výrobcem sportovního oblečení a obuvi na světě za konkurenty Nike a Adidas, za kterými v posledních letech čím dál více zaostávala. Firma se nyní snaží vylepšit si image rozsáhlými investicemi do marketingu a sponzorství.

Autor:


Témata: obuv


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.