(Ilustrační foto)

(Ilustrační foto) | foto: Profimedia.cz

Lídr v prodeji parfémů mění jméno a chystá expanzi do Evropy

  • 22
Česká internetová jednička v prodeji parfémů parfums.cz mění svůj název na notino.cz. Firma jako hlavní důvody změny uvádí sjednocení názvu na všech třinácti trzích, kde působí. Obchod svůj oficiální název změnil už na Slovensku. Společnost zároveň oznámila, že chystá vstup na nové evropské trhy.

„Je to primárně zjednodušení pro naše zákazníky a zároveň i pro nás. Je jednodušší budovat při globální působnosti jednu značku než desítky různých. Navíc v dnešní době lidé hodně cestují a budou tak vidět svou oblíbenou značku po celém světě,“ vysvětlil hlavní důvody změny názvu Radek Ondrášík, marketingový ředitel ve společnosti parfums.cz, nově notino.cz

Společnost Internet Shop, pod kterou prodejce parfums.cz patří, chce zároveň sjednotit značku na všech třinácti trzích, kde působí. „Máme dohromady deset názvů. Postupně sjednotíme názvy na všech trzích,“ doplnil Radek Ondrášík. Název notino nemá podle společnosti žádný skrytý význam. Firma tak usiluje o vytvoření vlastní internetové značky.

Expanze na nové evropské trhy

„Kromě změny loga, domény a jména firmy na daňových dokladech v nových objednávkách tak zákazník nepozná rozdíl,“ dodal ke změně názvu Radek Odrášík.

Parfums.cz není jedinou internetovou společností, která za poslední dobu změnila své jméno. Například brněnský start-up Skypicker, který zprostředkovává prodej letenek, se nedávno přejmenoval na Kiwi. Portál agrumentoval tím, že hodlá s novým jménem víc expandovat na zahraniční trhy. A to je i případ parfums.cz. Prodejce parfémů a dalšího zboží plánuje v příštím roce vstup na pět nových evropských trhů. Jaké to budou zatím Ondrášík neupřesnil.

Parfums.cz působí na třinácti světových trzích včetně USA a Velké Británie. Společnost má silnou pozici v oblasti parfémů a péči o tělo zejména v Česku a střední Evropě, kde je zároveň jedničkou na trhu. Loni e-shop dosáhl tržeb 4‚5 miliardy korun, letos počítá zhruba se šesti miliardami.