Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


V Pařížské otevře Patek Philippe. Prohlédněte si mapu ulice luxusu

  10:10aktualizováno  10:10
Pařížská dostane butik s dalším velkým jménem. Společnost Carollinum otevře příští rok na pražské ulici luxusu hodinářský butik značky Patek Philippe. Portál iDNES.cz pro vás připravil unikátní interaktivní mapu všech obchodů vyhlášené ulice.

“Příští rok oslavíme 20. výročí založení firmy a při této příležitosti připravujeme otevření butiku Patek Philippe, který bude sídlit na Pařížské ulici,“ uvedla pro MF DNES majitelka Carollinum Tamara Kotvalová. O tom, že přivede Patek Philippe do Česka, snila několik let, hodinky prodávala spolu s dalšími značkami v jednom ze svých tří obchodů v Pařížské ulici.

Švýcarské hodinářské značce na adrese Pařížská 9 udělá místo jiný butik patřící Carollinu - Montblanc. Ten prodává luxusní psací potřeby, hodinky a šperky. Ještě letos na podzim se přestěhuje do přilehlé Široké ulice. „Rozšíříme sortiment a bude to jeden z prvních obchodů na světě, který představí zcela nový designový koncept,“ říká Kotvalová.

O získání zastoupení Patek Philippe usilovala Kotvalová několik let. „Společnost funguje jako nadace a při výběru zástupce vás testují - jestli jste schopni značku adekvátně v jejich stylu propagovat. Musí z vás vyzařovat nadšení a musíte prokázat, že jste seriozní partner,“ uvedla před dvěma lety v rozhovoru pro MF DNES.

Carollinum provozuje na Pařížské kromě Montblancu také butik Rolex a multibrandový obchod s hodinkami a šperky. Donedávna mělo i módní butik Simple concept store, který nabízel kolekce francouzských značek jako Yves Saint Laurent, Balenciaga či značky Alexander McQueen. Byl ale ztrátový, a proto loni skončil, na jeho místě se usídlil obchod italské značky Moncler, známé pro své lesklé péřové bundy.

Mapu butiků v Pařížské si prohlédněte v grafice

Česká elita v Pařížské

Kotvalová se teď rozhodla soustředit výhradně na byznys s hodinkami a šperky. Carollinum je s tržbami (2013) 384 milionů korun a ziskem před zdaněním 18,5 milionu druhým největším českým hráčem v Pařížské. Vede společnost Luxury Brand Management patřící manželům Bakalovým. Ta rovněž slibuje letos nový obchod v Pařížské - má jít o módu, ale značku zatím prozradit nechce.

Pokud se velká luxusní značka odhodlá otevřít v Praze celý obchod, ať už napřímo nebo jako franšízu, zpravidla nechce jinam než na Pařížskou. A ulice není nafukovací, najít vhodné místo je téměř nemožné. Monobrandové butiky postupně vytlačují obchody, kde se prodává mix různých luxusních značek. Kdo se nevešel do Pařížské, otvírá v přilehlých ulicích Široká a Maiselově.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Kolik věrnostních karet nosíte vy?
Máte věrnostní kartu? Firmy vás musí znovu požádat o povolení sbírat data

Programy věrnostních karet využívají v Česku desítky obchodníků, například řetězec hypermarketů Globus jich rozdal svým zákazníkům přes 600 tisíc. Firmy nyní...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nový zákon o hazardu měl zkrotit automaty, těch ale naopak přibylo

Po půl roce platnosti nového zákona o hazardu zatím automatů neubylo, ale naopak přibylo. Tvrdí to česká pobočka Transparency International a sdružení Občané...  celý článek

K otevření své prodejny v irském městě Gorey si Lidl přizval místní hvězdu...
V obchodech chybí stovky prodavačů. Nahrazují je brigádníci a automaty

Krize s nedostatkem zaměstnanců v obchodech se s přicházejícím létem ještě prohlubuje. K pokladnám i na jiné provozní pozice se tak dostávají především...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.