Podařilo se jí totiž stát se novým oficiálním sponzorem Národní fotbalové ligy NFL. Americký fotbal sleduje v televizi každý týden přes 120 milionů diváků, a Pepsi se tak otvírá skvělá příležitost, jak oslovit potenciální zákazníky.
Přesná suma, kterou společnost za kontrakt zaplatila, nebyla zatím zveřejněna. Podle odborníků půjde zhruba o stejnou sumu, jako když se za 300 milionů dolarů stala oficiálním sponzorem NFL, co se týče piva značka Coors.
Coca-Cola se nyní hodlá zaměřit na sponzoring jednotlivých týmů ze 32 jich na svou stranu získala již 20. Navíc zatím její logo dominuje ve většině ostatních oblíbených sportů v USA. Coca-Cola je oficiálním sponzorem hokejové NHL, basketbalové NBA a také automobilových závodů NASCAR.
Do bitvy mezi oběma kolosy se nyní "zapletl" také anglický fotbalista David Beckham. Středopolař Manchesteru United je totiž ústřední postavou reklamní kampaně Coca-Coly zaměřené na letošní světový šampionát v kopané. A to přesto, že za milion liber podepsal dohodu, podle níž reklamou pomůže prodávat výrobky konkurenční Pepsi.
Coca-Cola je totiž štědrým sponzorem anglického národního týmu, a tak si Beckhama vybrala společně s jeho spoluhráčem Paulem Scholesem a liverpoolským Stevenem Gerardem. Jejich fotografie bude na obalech zvláštní série výrobků Coca-Coly.
Pepsi chce zase Beckhama využít v reklamě, kde je společně s dalšími hráči, jako je Brazilec Rivaldo nebo Francouz Petit. Hvězdná jedenáctka se v ní utká s týmem zápasníků sumó. Hrát se bude o lednici plnou vychlazených limonád. Beckham se objeví také na balíčcích s Pepsi Colou a vystupovat bude i v její speciální reklamě během šampionátu - společně se zpěvačkou Britney Spears.