náhledy
České dráhy ukázaly všechny své dosud převzaté soupravy Railjet vedle sebe (7. 9. 2014).
Autor: Michal Šula, MAFRA
České dráhy ukázaly všechny své dosud převzaté soupravy Railjet vedle sebe (7. 9. 2014).
Autor: Michal Šula, MAFRA
České dráhy ukázaly všechny své dosud převzaté soupravy Railjet vedle sebe (7. 9. 2014).
Autor: Michal Šula, MAFRA
České dráhy ukázaly všechny své dosud převzaté soupravy Railjet vedle sebe (7. 9. 2014).
Autor: Michal Šula, MAFRA
České dráhy ukázaly všechny své dosud převzaté soupravy Railjet vedle sebe (7. 9. 2014).
Autor: Michal Šula, MAFRA
České dráhy ukázaly všechny své dosud převzaté soupravy Railjet vedle sebe (7. 9. 2014).
Autor: Michal Šula, MAFRA
České dráhy ukázaly všechny své dosud převzaté soupravy Railjet vedle sebe (7. 9. 2014).
Autor: Michal Šula, MAFRA
CD railjet
Autor: iDNES.cz, iDNES.cz
Railjet České dráhy
Autor: Tomáš Cetkovský, iDNES.cz
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
Výroba railjetů pro České dráhy ve vídeňském závodě Siemens.
Autor: František Vlček, MAFRA
Výroba railjetů pro České dráhy ve vídeňském závodě Siemens.
Autor: František Vlček, MAFRA
Výroba railjetů pro České dráhy ve vídeňském závodě Siemens.
Autor: František Vlček, MAFRA
Výroba railjetů pro České dráhy ve vídeňském závodě Siemens.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
První souprava railjet vyrobená ve vídeňském závodě Siemens pro České dráhy.
Autor: František Vlček, MAFRA
Vůz je po lakování připraven na další fázi montáže.
Autor: Siemens
Řídicí vůz v lakovně (soupravy Push-Pull jsou tažené nebo tlačené lokomotivou, zatímco na druhé straně je umístěn řídicí vůz. Při příjezdu do konečné stanice nemusí být lokomotiva přepřahána na opačný konec soupravy. Strojvedoucí pouze přejde na stanoviště v řídicím voze).
Autor: Siemens