Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Návrat k sexuálním kořenům. Nahé ženy se vracejí na stránky Playboye

  11:06aktualizováno  11:06
Pánský magazín Playboy otáčí o sto osmdesát stupňů. Přesně po roce, kdy odstranil ze svých stránek fotky nahých modelek, opět začne bez zábran zobrazovat lechtivé ženské partie. Syn zakladatele slavného plátku Cooper Hefner odsoudil roční „půst“, který měl přivábit více inzerentů.

Do pánského časopisu Playboy se po letech vrací nahota. Na snímku je titulní strana magazínu pro březen a duben 2017. | foto: Playboy

„Dnes si bereme zpět svou identitu, abychom opět ukázali, kým jsme,“ oznámil na Twitteru pětadvacetiletý Hefner, jehož otec Hugh slavný magazín v roce 1953 zakládal. V březnovém čísle magazínu se opět objeví celebrita s odhalenými ňadry, která částečně zakrývá titulek „Nahota je normální“.

13.února 2017 v 16:55, příspěvek archivován: 14.února 2017 v 10:26

https://t.co/sL1nSF6fYC

Cooper Hefner zákaz od začátku kritizoval jako nesmyslný. Návrat ke kořenům nyní ohlásil z pozice nového ředitele kreativního oddělení. „Budu prvním z těch, kdo říká, že zobrazování nahoty v časopise bylo zastaralé, ale její úplné odstranění bylo chybou,“ uvedl Hefner podle listu The New York Times. „Nahota nikdy nebyla problém, protože žádným problémem není,“ dodal.

“Pokud máte společnost, založenou člověkem zodpovědným za rozpoutání sexuální revoluce a odstraníte nahotu, která je součástí její DNA, spousta lidí si sedne a zeptá se: Co to sakra ta firma dělá?“ vysvětlil.

Až do roku 2016 skutečně nebyla pro Playboy nahota problém, magazín byl naopak jedním z hybatelů sexuální revoluce.

Mnohé krok odradil

Loňské rozhodnutí skoncovat s nahotou mělo několik důvodů. Američtí vlastníci tvrdili, že nahota je kvůli internetu zastaralá a pornografie už není tak výdělečný byznys. Krok měl přilákat do magazínu nové inzerenty a zajistit mu lepší pozici v trafikách.

Fotogalerie

Čtenost pánského magazínu od doby své největší slávy v roce 1970 výrazně upadla z 5,6 milionů na méně než 700 tisíc v předminulém roce. Spekuluje se o tom, do jaké míry je návrat nahoty motivován snahou o ekonomické oživení skomírajícího časopisu.

Zákaz loni postihl také internetové stránky magazínu. Playboy přitom uváděl, že aktivita na webu se zvýšila o čtyři sta procent a výrazně se snížil i průměrný věk návštěvníků.

Profesor žurnalistiky na Univerzitě v Mississippi Samir Husni si nicméně myslí, že zákaz nahoty pravděpodobně více lidí odradil než přitáhl. „Playboy bez nahoty je jako oxymoron,“ řekl agentuře Associated Press.

Magazín má většinu svých příjmů z poplatků z prodeje licenčních výrobků jako jsou hygienické potřeby, nápoje nebo šperky.

Oblečená byla i loňská playmate:

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

ČEZ
Čistý zisk ČEZ vzrostl o 21 procent na 16,7 miliard korun

Čistý zisk energetické společnosti ČEZ stoupl v pololetí meziročně o 21 procent na 16,7 miliardy korun. K růstu dopomohly mimořádné příjmy z prodejů akcií MOL...  celý článek

(ilustrační snímek)
Tesco přestane ve Střední Evropě prodávat vejce z klecových chovů

Obchodní řetězec Tesco přestane do roku 2025 prodávat vejce z klecových chovů v zemích Střední Evropy. V Česku, Slovensku, Maďarsku a Polsku už bude řetězec...  celý článek

True Gault
Aplikace vytvoří pomocí skenu nohou dokonale padnoucí lodičky

Dámské boty na podpatcích už nemusí být nepohodlné. Newyorský start-up True Gault představil vůbec první aplikaci pro iPhone, která naskenuje nohy a vytvoří...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.