Společnost BAA, jež letiště provozuje, s omluvou přiznala, že příčina potíží je na její straně. Počítače zavinily, že se se zavazadly muselo manipulovat ručně, což trvá mnohem déle.
Naděje všech se po dnech chaosu upínaly právě k sobotě, kdy bývá klidnější provoz než ve všední dny.
Terminál používá jen společnost British Airways. Ta dnes zrušila dvanáct letů na krátkých trasách. Zpoždění některých spojů byla až tříhodinová.
Nový terminál, jehož výstavba stála 4,3 miliardy liber, se dostal do vážných potíží hned první den provozu minulý týden. - čtěte Otevření nového terminálu na Heathrow provází chaos a zpoždění
V dalších dnech musely aerolinky zrušit stovky letů. V terminálu se hromadila zavazadla, protože letadla letěla bez nich. Rozhněvaní cestující nocovali kvůli zpožděným letům v letištní hale.
British Airways si kvůli problémům se zavazadly prožily jeden z nejhorších týdnů vůbec. Podle analytiků by potíže mohly leteckou společnost stát zhruba 16 milionů liber (přes půl miliardy korun).