Spot je tak zajímavou událostí nejen pro Hondu, ale také pro televizi. "Chceme vytvořit něco nezapomenutelného. A co je lepší cestou k produkci něčeho, co musí být vidět, než odvysílat reklamu živě v televizi," řekl listu Guardian News obchodní ředitel Channel 4 Andy Barnes.
Reklama se natáčela ve vzduchu kousek od španělské metropole Madridu. Písmena H a O vytvořili parašutisté bez problémů. Trochu více práce jim dalo písmeno N. Při D zmizeli na chvíli v mracích a A bylo precizním zakončením.
Celou vzdušnou akci sleduje s vysílačkou v ruce mladý muž opřený o Hondu Accord. Seskok je doplněný sloganem "Difficult is worth doing". V překladu do češtiny tedy "Obtížné věci, které stojí za to".
"Lidi zajímají dobré příběhy," řekl manažer pro komunikaci se zákazníky Hondy Ian Armstrong. "Proto je cílem naší práce dělat reklamu s kvalitním obsahem, kterou budou lidé chtít vidět," dodal.
Nová forma živé reklamy má přimět televizní diváky, aby v době reklam neodešli od televizních obrazovek a nepřepnuli. To se, zdá se, Hondě podařilo. "Při spuštění spotu sedělo u obrazovek 2,1 milionu lidí. Na jeho konci to bylo o sto tisíc diváků více," řekl Guardian News mluvčí Channel 4 Becky Mew.