Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskusní pořad Rozstřel

Podnikatel Radim Jančura v pořadu Rozstřel

Nové plány autobusového dopravce Student Agency představil majitel společnosti...
velikost textu:
vydáno 17.10.2016 16:00
Hostem úterního pořadu Rozstřel bude od 10:00 podnikatel Radim Jančura. V novém pořadu serveru iDNES.cz a videoportálu iDNES.tv se ho můžete ptát například na jeho nejnovější snahu proniknout se svými žlutými vlaky na trasu Praha - Brno - Bratislava, ale i na jeho čím dál zřetelnější politické ambice. Pořadem bude provázet vedoucí ekonomické redakce Zuzana Kubátová.

Osobnost odpovídá

Litujeme, ale zadávání otázek bylo možné pouze do 18. října 2016 do 9:45.

OTÁZKA: Pane Jančuro, velice Vám fandí celá naše rodina - já, manželka a 2 letá Kristýnka. Žijeme v Jižních Čechách a bohužel již několik let pozorujeme naprostý úpadek a odklon od poctivé pravicové politiky, která tady měla obrovskou podporu k oranžovo - rudé koalici v čele se soudruhem učitelem Zimolou, který si za naše vydělané peníze dopřává milenky a podobně. Neví, co je práce, slíznul smetanu, kterou za něj kdysi vytvořil pan Zahradník - nejlepší hejtman, co jsme tady měli. Pane Jančuro, jste machr, obdivuji Vás, jezdím zásadně jenom Vašimi Žlutými autobusy, je to super. Prosím Vás pouze o jedno vyjádření - budou Žluté autobusy nadále jezdit na lince České Budějovice - Praha ? Nerad bych jezdil těmi socialistickými spoji, které propaguje soudruh Zimola. Vůbec nechápu, jak si dovoluje Vám kecat do toho, kde budete jezdit. To už máme zase socialismus ? Každý den chodím do práce do soukromé firmy, peníze nám nepadají jako Zimolovi do kapsy od těch, kdo na rozdíl od něj pracují. Držte se ! Marek Weyda
OTÁZKA: Dobrý den. Co podle Vás stálo za úspěchem Vašeho autobusového podnikání, že to ostatní nedokázali udělat stejně? Je to tím, že čeští manažeři jsou neschopní a celý trh jen čekal na to, až přijde někdo, kdo bude mít zájem o zákazníka? Petr
OTÁZKA: Dobrý den, před zhruba dvěma lety došlo ke zrušení pravidelmých zastávek ve stanici Praha-Libeň. Rád bych se dotázal zda do budoucna plánujete opět zastavování obnovit? Případně v jakém časovém horizontu? Jan Škrabal
OTÁZKA: Smýšlíte nalevo nebo spíše napravo? Jste spíše proevropský nebo proruský? Laďa
OTÁZKA: Dobrý den, co říkáte na rozvoj železniční infrastruktury v ČR? V předvolebních debatách se téměř všichni oháněli dálnicemi, jak budou stavět a o železnici nepadlo téměř ani slovo. Je to téma na okraji zájmu. Nemělo by se za to více lobbovat? Martin Zeleny
OTÁZKA: Chci se zeptat, zda je něco nového v kauze dopravy mezi Českým Krumlovem a Českými Budějovicemi. Syn využívá pravidelně Vaše autobusy k cestě do školy a jen s velkou nevolí vzal informaci, že by se to kvůli byrokracii na kraji mělo změnit! Držíme palce a doufáme, že to uhájíte!! Martin
OTÁZKA: Dobrý den, budete také provozovat autovlaky po Evropě??? ČD jsou podle mého předražené a další otázka : co říkáte na to, jak dopadlo výběrové řízení na provozování taxi operátora na Pražském letišti, které jste nevyhrál a které bylo jedním z Vašich cílů. A jak vidíte další budoucnost taxislužby Tick Tack v Praze nadále? Dana
OTÁZKA: Dobrý den, měl jsem problém se servisem jedné vaší zahraniční jízdy (nakonec dorazila omluva za neprofesionální jednání stewarda) a napsal jsem e-mail stížnost na zákaznické centrum s kopií 'napište řediteli'. Ředitelský e-mail mi odpověděl 'děkujeme za váš názor', zákaznický po týdnu, že situaci zkontrolují. Když jsem se znovu zeptal, co bude se stížností, dostal jsem napřed neuvěřitelnou odpověď z doby komunismu: 'ráda bych Vás informovala, že na vyřešení reklamací a stížností máme ze zákona 30 dní. Mrzí nás, že naši komunikaci s klienty vnímáte negativně. Barbora Kostihová' Teprve, když jsem zareagoval asertivně, a pohrozil, že tuto komunikaci zveřejním, dostal jsem určitou formu omluvy. Pavel Marek
OTÁZKA: Těšíte se na důchod ? Michal
OTÁZKA: Dobrý den. Před 9 lety jste v rozhovoru pro Firemní finance (http://firmy.finance.cz/zpravy/finance/131419-jancura-nase-vlaky-budou-nejluxusnejsi-v-evrope/) řekl, že "Budou to nejluxusnější vlaky, co jezdí v Evropě, pominu-li Orient express." Kdy se prosím těchto nejluxusnějších vlaků dočkáme? Pokud jsem měl možnost vidět, zatím tak se jedná o rakouské ojetiny (ale musím uznat, že kvalitní) a 1 vůz ve vlaku Astra. Mirek Závodný
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro. Nejdříve bych Vám chtěl vyjádřit obdiv a podporu, jakožto brňák. Jak jste spokojen se svým generálním ředitelem, panem Řehůřkem? Filip
OTÁZKA: Prosím vás kdy už od vás bude pokoj a přestanete druhé poučovat a hlavně otravovat s vašimi názory a problémy. Celé to vaše student agency je pěkně vykutátená firma. Jan
OTÁZKA: Dobrý den. Chtěl jsem se zeptat, jak to vypadá s vlaky RegioJet přes Vsetín. Dočkají se někdy obyvatelé Valašska (a pokud ano, kdy asi) nebo je tam nějaký problém, kvůli kterému již nejde tato spojení realizovat. Díky moc za Vaši odpověď a hezký den. Honza K.
OTÁZKA: Dobrý den, nejprve Vám chci říct, že díky vaší společnosti jsem začal milovat cestu vlakem. Ten servis a pohodlí, je to fantastické.. Zároveň jsem se chtěl zeptat, je opravdu například každý vlakový spoj výdělečný? Když si uvědomím, že jízdenky jsou levné, každý vagón má svého stevarda, dostane i kávu a pití zdarma, tak si říkám, na čem vydělávají, když se zákazník cítí v takovém luxusu. Předem děkuji za odpověď. Martin
OTÁZKA: Dobry den, At si kdo chce co rika, ja osobne obdivuji kazdeho podnikatele at jde o "hrajiciho cikana na harmoniku" nebo "pani od vedle". Rad bych se zeptal na prubeh podnikani jako takoveho. Co byste zpetne, prevazne v zacatcich, udelal jinak. dekuji, T.H. Tomas Horyna
OTÁZKA: 3. Co jste si pomyslel, když jste se dozvěděl, že mělo Pendolino ve Studénce nehodu a jsou tam mrtví? Udělalo vám radost, když ČD muselo Pendolino odstavit? 4. Proč držíte ve vedení firmy RegioJet lidi, kteří neumí řídit firmu a vašemu podnikání škodí? Šetří se každá koruna na údržbě, mzdách, v lidech…, není v ničem žádný systém. Odbyde se to s tím, že to jsou přece „náklady“ a co by na to řekl Jančura. Pak se něco porouchá, Jančura vytáhne z kapsy x peněz navíc a vůbec to najednou nevadí. To je moderní takhle podnikat? To ani vám neříkají nic náklady životního cyklu? Že to takto funguje na ČD bych pochopil, ale že takhle může fungovat i soukromá firma, to mě hlava nebere. Každý čekal, jak soukromá firma bude na rozdíl od socialismu na ČD fungovat lépe. Opak je pravdou, v mnoha věcech se RegioJet chová ještě hůře. Jinak řečeno, ekonomika by mohla byt mnohem lepší a mohl byste být v zisku daleko dříve. To tak fungují všechny firmy v SA, k.s? Jan Nový
OTÁZKA: 1. Neustále jezdí v obsluze vlaku méně lidí, než slibujete. Ve vlaku, kde má být 10 lidí, jich je 6 (i v rámci úspor, jak jinak, že). Samozřejmě nestíhají, u hodnocení zákazníků dostanou body dolů a ve výsledku mají prémie dolů. Vy říkáte, že to je chyba lidí, že u vás nechtějí pracovat. Nemůže to být třeba chyba managmentu, který tento systém nastavil??? Evidentně nejsem sám, kdo by nešel obsluhu vlaku dělat a půjdu vydělávat tam, kde si toho bude firma vážit. 2. Vaše vlaky jezdí permanentně zpožděné. Vy říkáte, že to je vlivem výluk. Proč nejezdí tak zpožděné i vlaky Leo express a Pendolina, které jezdí po stejné trati? Všichni ví, že máte naplánované nereálné jízdní doby a že SŽDC je samozřejmě ochotno jízdní doby upravit. To je takový problém prodloužit jízdní doby o 5 minut (viz bod 2 první věta. Na tento problém je vedení RJ upozorňován neustále, ale nic se neděje, protože vedení má svoji jednoznačnou pravdu). Jan Nový
OTÁZKA: Dobrý den,jižní moravu zatím těžce ovládají České dráhy a každodení cestování je utrpení, teda pokud vlak vůbec jede. Vím, že se momentálně řeší trasa Bratislava - Brno - Praha, A co opačný směr? Břeclav či Hodonín -. Ostrava? Zřejmě to asi není možné, ale cestující na trase Břeclav - Hodonín by určitě uvítali konkurenci, protože současné cestování povozované Českými drahami je k pláči. Tím myslím každodeníí zpoždění, rušení vlaků bez náhrady...Psaní stížností je na denním pořáadku a odpovědi českých drah jsou stále stejné....litujeme a doufáme, že i naáde zůstanete cestujícími ČD......Děkuji Silvie
OTÁZKA: Pane Jančuro, sdělíte nám něco o "tajné" schůzce soukromých dopravců se zástupci EK, ale bez účasti MD ČR a zástupců ČD (myslím ono předjednání, nikoliv následnou schůzku, kde již zástupci MD ČR a ČD byli pozvaní) ze dne 27.6.2016? Jak se Vám povedlo přesvědčit EK, aby následně vydala stanovisko, které je přesně v duchu toho, co soukromí dopravci chtějí, tedy centrální nákup vozidel, jen nabídkové řízení na dopravce a použití těchto vozidel pouze na nové nebo modernizované tratě? Tímto velmi výrazně omezujete možnosti obnovy kolejových vozidel v krajích, které požadují obnovu za více než 35 mld. Kč. Vy dopravu ve všech krajích a na území celé ČR stejně nebude schopni zajistit (ve stávajícím rozsahu). Upřednostňujete tedy řešení ve stylu, když to nebude podle mě, tak ať se raději vozidla neobnovují a cestujíc si holt počkají, až vše postupně a "nenápadně" převezme (viz.jako u linky Ex 3)? Za odpovědi děkuji. ten co ví... 2
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro, vznik Vaší společnosti RegioJet...... Nebýt přeběhlých manažerů ČD, tedy Jiřího Schmidta a Jana Paroubka, tak se společnost RegioJet nikdy nerozjela, a to zejména díky toho, že panu Schmidtovi byl jakože odcizen služební notebook (při jeho jízdě ve vlaku), kde byly velmi citlivá data. Jan Paroubek pak také zcela jistě donesl spoustu potřených dat, postupů, provozních opatření apod. Jen díky zcizeného know-how tak mohly Vaše vlaky vyjet. Nebo toto chcete veřejně popřít? Celou dobu bojujete proti ČD, avšak de facto jen díky ČD RegioJet existuje. Boucháte pěstičkou do stolu, že chce aby se trh veřejných služeb otevřel, avšak při nabídkovém řízená na dopravce v rozsahu celého kraje si stěžujete, že toto je pro Vás diskriminační. Pak je samozřejmě pro Vás výhodné dosadit svého bývalého TOP manažera do vedení CENDIS, s.p., tedy de facto na MD ČR, aby pro vás zajistil pořízení vlaků zdarma. Nebo pan Paroubek není Váš "kůň"? ten co ví...
OTÁZKA: Dobrý den. Pane Jančuro, Vy a Váš tým jste frajeři s autobusy i s vlaky. Neobáváte se, že si to politikou zkazíte? Michal Chval
OTÁZKA: Dobrý den. Chci se zeptat zda by byl problém zavést vlak v relaci Ostrava-Svinov Košice s odjezdem v 5:00 ten by měl obrat na vlak Košice Praha. A rovněž opačně některý vlak Praha Košice by otočil na vlak Košice Ostrava -Svinov s příjezdem v cca 23 hodin dle taktu vašich vlaků. Lidé z Ms kraje by tak měli možnost cestovat na jednodenní výlet do Žilinského kraje i Tater. Dříve v podobné časové poloze jezdil vlak ČD Excelsior a byl využitý. Moc nám tady chybí. Pokud by se zavedl vlak cca v čase v bývalého Excelsiora dle vašeho taktu v cca 23:46 z Prahy a z příjezdem do Prahy v 4:00. Byl by využíván z Ms kraje i na opačnou stranu jak na Slovensko. A to jako půlnoční odjezd z Prahy po divadle, sportovních kláních. A příjezd na 4 hodinu ranní například na brzké ranní letadlo a nemuset nocovat v Praze. Nebo na další přestupní vazby do jiných směrů rovněž bez nutnosti noclehu v Praze. Prostě časy bývalého Excelsiora, jistě víte o čem píši a co se dotazuji. Děkuji. Radek Kohut. Havířov. Radek Kohut
OTÁZKA: Dobrý den, jste velký prosazovatel soutěží na železnici, ale zakázku na provoz trati Bratislava-Komárno RegioJet získal bez soutěže přímým zadáním. Není to trochu protimluv? Soudíte se s ministerstvem o rychlíky Olomouc-Brno které byly Českým drahám zadány napřímo, ale sám RegioJet takto jednu trat dostal to je opravdu trochu zvláštní. Dále mě jako vlastníka IN50 zajímá jestli v případě provozu vlaků na objednávku krajů nebo ministerstva bude tato sleva ve vašich vlacích uznávána. Bohužel bez jednotného jízdného otevření železničního trhu dle mého nepřinese nic dobrého. 680
OTÁZKA: Dobrý den, uvažujete, že byste vstoupil na železnční trhy i v jiných zemích, např. v Rakusku, v Německu? Dále bych se chtěl zeptat, jestli zvažujete provoz autovlaků a na kolik Kč na km přibližně vychází údržba vozového parku. Děkuji za Vaši odpověď. Daniel Drnec
OTÁZKA: 1. Údajně nepodporujete jednotné jízdné v ČR, např. síťové jízdenky uznávané napříč dopravci,. Bojíte se nezávislosti cestujících, že? 2. Kolik dostáváte od státu jako dopravce jezdící na vlastní riziko (komerční) na doplatcích jízdného za studenty a hendikepované cestující v železniční přepravě? To asi tedy není čistě komerční podnikání, že? Zvědavej Jarda
OTÁZKA: Dobrý den, pane Jančuro, velmi vám děkuji za přenesení kvality cestování z 20. do 21. století. Bez konkurence bychom stále cestovali jako za tuhého komunismu a Pendolino by jezdilo poloprázdné, pouze s hrstkou vyvolených, kteří by na to měli. Moje otázka na vás v souvislosti s krajskými volbami zní: kdyby se kraje přestali bát a vypsali by soutěž na vlaky na polovině svého území, dokázal byste takto rychle zareagovat a do půl roku provozovat krajem objednané a dotované spoje? Karel Borůvka
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro. Rád bych se zeptal proč jste omezily spoje na trase Praha-Most/Chomutov, ikdyž zde na idnes.cz vyšel článek, že na této trase byl v 1. pololetí letošního roku nejvyšší nárůst cestujících (tuším asi 30%) a zda by jste mohli posílit spoj v 18.10 z Chomutova do Prahy, který jede i přes Most, je totiž až do prosince vyprodaný. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem a přáním hezkého dne váš cestující Michal Málik Michal Málik
OTÁZKA: Dobrý deň! Jazdím už takmer 2roky s vlakmi Regiojet na trase Bratislava-Vrutky a späťa nebyť tohtoročného druhého navýšenia cien lístkov v silných dňoch tak k plnej spokojnosti.Preto by ma veľmi zaujímalo čo bráni Regiojetu zaradiť obdobné autobusové spojenie medzi Žilinou a Bratislavou podobne ako už existujúce spojenie Bratislava-Banská Bystrica?Je to tým,že táto trasa pretína štyri kraje a nechcú vás tam pustiť?Veď je to pre tento biznis učinený Klondyke. Stanislav
OTÁZKA: Co nový žlutý byznys - v Praze udělat TramvajoJeť a v Brně ŠalinoJeť. To bude v kapse chechtáků a cinkulínů Pan Jiří
OTÁZKA: Zdravim p. Jancuru: nechysta rozsirit biznis na Slovensku? Drzim palce a prajem pevne zdravie. ivan@ampr.sk ivan
OTÁZKA: Vážený pane Jančuro, rád bych se Vás zeptal na významVašich jednotlivých poboček. Jaké postavení má podle Vás a měla by nadále mít, pobočka v České Třebové? Minulý rok zde přestaly stavět Vaše vlaky na Slovensko a spousta lid (a opravdu jich není málo), na ně musí nastupovat jinde. Dle návrhu nového JŘ zde nebudou zastavovat ani vlaky na Brno, přitom právě Třebová je přestupní stanicí pro cestující od Olomouce. Pomohla by třeba petice cestujících, abyste jako RJ změnili názor? Děkuji za Vaše stanovisko a přeji krásný den Pavel
OTÁZKA: Nechcete provozovat žluté traktory? že by poorali a pak kolemjdoucím nabízeli kafe, štrůdl a denní tisk Angrešt
OTÁZKA: Ve vašem vlaku dostal jeden cestující v létě infarkt a zemřel, i kvůli tomu že v těch největších vedrech ve vlaku nefungovala klimatizace. Byla to samozřejmě shoda nešťastných náhod, ale neuvažoval jste, že by jste pozůstalým zaplatil odškodné? Děkuji za odpověď. Stanislav
OTÁZKA: Mám otázku u které asi vybuchne každý kdo čte články na iDnes od pana Sůry (Jan Sůra, js, a pod). Znáte se? Objednáváte si od něj něco? Dělají Vám jeho články radost? (Mě jo, vždy když to čtu, mám smíchem slzy v očích) Oliver
OTÁZKA: Ve všech firmách se navyšují platy, o kolik procent máte v plánu navýšit platy svých zaměstanců, aby je to motivovalo a těšilo? Staráte se o své zaměstance a zajímáte se o ně jak Baťa ve Zlíně? Ondra
OTÁZKA: Vyjdete v příštím GVD vstříc i cyklistům, vozíčkářům a pod. nebo jste si jednou pro vždy řekli, že místo jednoho kola můžou být dva lidi, takže na to kašlem? Jakub
OTÁZKA: Dobrý den, pane miliardáři, souhlasíte s názorem, že autobusové podnikání Regiojetu může být snadno rozdrceno příchodem nového silného hráče, například německého Flixbusu? Ten postupně začíná obsluhovat města, kam jezdí i Regiojet, naposledy takto přibral Liberec. Milan Ž.
OTÁZKA: Dobrý den, nepamatujete si náhodou jednu oslavu v Brně - Cejl v roce 1998? Tam ste poznal mou mámu, dal jí karafiát atd. a mám vás pozdravovat. Radim
OTÁZKA: Dobrý den, jak prosím probíhá servis a opravy vašich žlutých vlaků? Jak je možné že stejný typ vozů (ČD Bmz 229 X RJ Bmz 2891.0 a další typy, které byly odkoupeny od ÖBB oběma dopravci) jsou u Vás v mnohem horším stavu než právě u ČD? + Porovnání z jízdy Vůz Bmz RJ - zvenku špinavý Nefunkční ani jedno WC, klimatizace sice běžela, ale vypadávala (cca po 5 minutách), nefunkční zásuvky, nefunkční internet, a nefunkční dvoje dveře ze čtyř. A to nemluvím o tom, že to vypadalo, že pod podlahou vozu cvičí bubeníci. (Zásuvky jsem zkoušel, v úseku kde nebyly "stahovačky") Vůz Bmz 235 ČD - zvenku čistý WC - funkční, dveře funkční, zásuvky funkční, klimatizace funkční (v Pardubicích, když přistoupilo více lidí a stálo se i na chodbičkách, tak trochu nestíhala, ale pořád to bylo OK), a podvozek také OK. A pokud se porouchá nějaký vůz třeba v Bratislavě, tak se čeká, až se daný vůz dostane do Prahy? Petr
OTÁZKA: Dobrý den, jak prosím probíhá servis a opravy vašich žlutých vlaků? Jak je možné že stejný typ vozů (ČD Bmz 229 X RJ Bmz 2891.0 a další typy, které byly odkoupeny od ÖBB oběma dopravci) jsou u Vás v mnohem horším stavu než právě u ČD? + Porovnání z jízdy Vůz Bmz RJ - zvenku špinavý Nefunkční ani jedno WC, klimatizace sice běžela, ale vypadávala (cca po 5 minutách), nefunkční zásuvky, nefunkční internet, a nefunkční dvoje dveře ze čtyř. A to nemluvím o tom, že to vypadalo, že pod podlahou vozu cvičí bubeníci. (Zásuvky jsem zkoušel, v úseku kde nebyly "stahovačky") Vůz Bmz 235 ČD - zvenku čistý WC - funkční, dveře funkční, zásuvky funkční, klimatizace funkční (v Pardubicích, když přistoupilo více lidí a stálo se i na chodbičkách, tak trochu nestíhala, ale pořád to bylo OK), a podvozek také OK. A pokud se porouchá nějaký vůz třeba v Bratislavě, tak se čeká, až se daný vůz dostane do Prahy? anonym
OTÁZKA: Dobrý den, máte moji velkou podporu na lince Praha - Český Krumlov. Jedná se o jedno znejrychlejších spojení, nejpohodlnějších. Držte se. Jak to vidíte vy? Uhájíte stávající počet spojů? Ondra,23
OTÁZKA: Dobrý den, podnikáte celou dobu čistě bez jakýchkoliv podvodů? Všechny počítače vždy měly a mají originál Windows, všechny ostatní programy vždy byly a jsou koupené originál s licencí, nikdy se nic ve firmě nevypalovalo, nikdy se bokem nenakupovalo bez faktur načerno? Všechno vždy bylo liliově čisté? Děkuji za odpověď, po které nevybuchne smíchy půlka vaší firmy. George IT Crowd
OTÁZKA: Můžou u vaší autobusové a vlakové společnosti jezdit důchodci, hendikepovaní, apod. zdarma? A nebo je to jen a pouze o vydělávání? Igor Krejčí
OTÁZKA: Dobrý den, u vlaků regiojet jsou vaše vozy z venku označeny jako 2. třída, přesto, že jsou tři kategorie (pomineme-li noční spoje) a to Standard, Relax a Business. Souvisí to nějak s tím, že stát dopravci proplácí slevy za děti, studenty, důchodce a pod. jen pokud cestují ve 2. třídě? Je pak jasné že pokud takový člověk bude cestovat regiojetem v Business, nebo Relax třídě, stát pak dopravci proplatí slevu, kterou je povinen dopravce poskytovat, a ta je mnohem vyšší, než kdyby cestoval ve třídě Standard. Logicky pa za tyto cestující stát doplácí regiojetu více, než ostatním dopravcům, nebo ne? A pak by mě zajímalo, když se pořád snažíte proniknout na žel. trh, jestli na to máte i dostatek lokomotiv, vozů, personálu atd.. Nebo se to bude řešit tak, že místo 3 stewardů (akt. stav) ve vlaku, zbude 1 nebo 2, a zbytek "půjde" na nové linky? Jak pak řešíte mim. události když nemáte záložní soupravu? Děkuji za odpovědi Jan
OTÁZKA: Kdybych měl IQ 80 a ego našponované jak čínské kšandy, mohl bych dělat obchodního ředitele? Přema
OTÁZKA: Co vám vadí na Andreji Babišovi a co vám vadí na Danu Ťokovi? Ingrid
OTÁZKA: Vážený pane Jančuru, rád bych se Vás zeptal na významVašich jednotlivých poboček. Jaké postavení má podle Vás a měla by nadále mít, pobočka v České Třebové? Minulý rok zde přestaly stavět Vaše vlaky na Slovensko a spousta lid (a opravdu jich není málo), na ně musí nastupovat jinde. Dle návrhu nového JŘ zde nebudou zastavovat ani vlaky na Brno, přitom právě Třebová je přestupní stanicí pro cestující od Olomouce. Pomohla by třeba petice cestujících, abyste jako RJ změnili názor? Děkuji za Vaše stanovisko a přeji krásný den Pavel
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro, opravdu je pro Vás klient důležitý? ...Když mě Vaše stevardka v autobuse cestou na výlet do Prahy polila celou kávou, a následně jsem se po pokaženém dni a částečně poničených věcech obrátila na Vaše zákaznické centrum, tak to se Vaším jménem zajímá jenom o doklady na peníze za vyčištění oblečení, doklady za nákup oblečení, nic víc, pokud odpovím, že je nemám, už se ani neobtěžuje mi odpovědět. To že se Vám náhle změnil celý den, či o zdraví se nikdo nezajímá. Nikdy Vás nenapadlo, že alespoň automaticky vrátit jízdné na kreditovou kartu by byla slušnost. S tím, že nedostanu nic jsem se smířila, vem to čert, ale s přístupem Vaší společnosti, která hlásá jak je nej nej nej, s tím se nesmířím, a opět se potvrdilo, že i Vám jde jen o byznys, ne o člověka. Klára Koloušková
OTÁZKA: Dobrý den, co si myslíte o současné situaci ve světě? Např. teroristické útoky Francie / Německo, začátek konce Evropské unie díky Británii, válka na Ukrajině a v Sýrii díky agresivnímu Rusku, Islámský stát a jeho působnost, návaly uprchlíků. Už jen chybí, aby zvolili nevypočítatelného Trumpa v USA a apokaliptické scénáře tu budou jak v nejtemnějších časech studené války. Evropan
OTÁZKA: Dobrý den, plánujete nějak upravit či přidat trasy vašich spojů v r. 2018 po dokončení dálnice D1 v oblasti (Ostrava -) Lipník nad Bečvou - Přerov - Říkovice (- Kroměříž - Brno) ? A máte nějakou "vizi" jak bude vypadat cestování po modernizaci traťi Brno - Přerov (- Ostrava) na plánovaných 200 km/h ? Neboť tím dojde k změně jízdních dob dnes zatím nekonkurenceschopných vlaků ve směru na Olomouc či Zlín, kde teď jezdíte rentabilní autobusové linky a takto Vám přibyde vlaková konkurence. Tazatel
OTÁZKA: Dobrý den , trochu odlehčím dotazy a mám jeden malinko jiný , ale přesto související se Student Agency. Hraji hru Euro Truck Simulator 2 , je to skvělá hra a můj dotaz zní , zda by Vás zajímalo vytvořit něco podobného ve stylu Euro Bus Simulator , samozřejmě v barvách žlutých autobusů. Hráč by začínal na lince Praha - Brno , postupně by si za vydělané peníze ve hře rošiřoval flotilu žlutých autobusů , dokupoval by si licence na další linky a trasy atd.. Prostě hra podobná ve stylu Euro truck , ale vše v barvách Student Agency. Děkuji za odpověd. Váš každodenní cestující. Broňa
OTÁZKA: Dobrý den. Stále kritizujete že se nevypisují soutěže, to je sice hezké, ale nejdříve by se mělo zavest uznávání jízdného tak jako to mají ve Švýcarsku. Bez uznávání jízdného cestujícím kteří někam jedou a mají po cestě více přestupů se cestování akorát tak bude komplikovat díky nákupům více jízdenek na jednu cestu. Ta cesta je díky neuznávání jízdného pak dražší. Nemělo by se tedy zvést nejdříve uznávání jízdného a potom teprve dělat soutěže a pak at zde jezdí třeba 10 dopravců? Jan Valalík
OTÁZKA: Dobrý den, jak řešíte, když se v autobuse ucpe záchod tak, že nejde spláchnout? Wenda
OTÁZKA: Dobrý den, kdy začnete konečně platit své zaměstnance za práci v noci? Ne jen jakousi "pohotovost" ? děkuji za odpověď. Vojtěch
OTÁZKA: Nechcete si postavit žlutý tryskáč a odletět někam do prdele? Olin
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro, jezdím už několik let pravidelně s vašimi autobusy a chtěla bych se zeptat, jestli se Vám osobně líbí časopis Žlutý? Nejen můj názor je, že je čím dál tím horší a nedá se to číst. Působí lacině a dost odfláknutě. Přitom v dřívějších letech byla radost si v něm listovat, články měly úroveň a i celkově byl stylovější a hezčí co se provedení týče. Renata Hurkovská
OTÁZKA: Dobrý deň, ako vidíte vašu existenciu na trase Bratislava - Košice spolu s IC vlakmi ZSSK? Neplánujete obnovu vozového parku /prenájom ďalších rušňov Vectron; nákup ďalších vozňov a pod./? Matúš
OTÁZKA: Pane Jancuro, dekuji za pozvednuti urovne cestovani v CR. Co povazujete za zasadni milniky vasi spolecnosti, jake jsou hlavni duvody vaseho uspechu? Dekuji a at se nadale dari! Jarek Jakubček
OTÁZKA: Velice Vam fandim pane Jancura narozdil od tech odborarskych zvanilu na idnes diskusich. Vyuzivam Vasich autobusu z ciziny a zaroven je i doporucuju. Co treba letecka spolecnost? Tot prvni otazka a druha Vas nazor na rychlovlaky v CR. Dekuji za odpoved a preju rust Vasi firmy do budoucna. Richard Merhaut
OTÁZKA: Nemám otázku ,jen mu držím palce ať politikům ukáže ,že je nepotřebujem Luděk Muselík
OTÁZKA: Dobrý den, intenzivně se zajímám o pražskou integrovanou dopravu. V poslední době jsem si všiml, že z některých tras po zaintegrování naprosto vymizely některé "rychlé" spoje. Třeba do Neratovic nebo Mělníka. Autobusy z města, které má 20-30 tisíc obyvatel se pak stávají poctivé autobusy, které zastavují v každé vesnici a cesta se tím opravdu prodlouží. A vozový park některých dopravců je opravdu katastrofální. A proto bych se chtěl zeptat, zda jste neuvažoval o vstupu na některé linky (třeba i do Kladna, či Příbrami). Samozřejmě s omezeným servisem. Asi těžko můžeme chtít stewarda v autobuse s jízdní dobou 20 minut... Jinak vám musím poděkovat, protože dost možná díky vám se Jihomoravský kraj zbavil Michala Haška, čili máme všichni (nejen ti z Jihomoravského kraje) o ostudu méně... Jen škoda, že jich mnoho dalších zbývá... Jan
OTÁZKA: Dobrý večer, pane Jančuro ,jednoduchý dotaz ,Vy by jste pracoval ve Vaší společnosti jako stevard za plat, který mají Vaši zaměstnanci ?Podotýkám Ti kteří zůstali a mimochodem pracují v této době za dva nebo i tři a za plat jednoho a ještě se přihlíží na dotazníky ..? Neuvažoval jste nad zvýšením platů ? Já viděla a myslím že by si to opravdu zasloužili. Děkuji za odpověď Dana Jiříková
OTÁZKA: Dobry den. Mne by zajimaly dve veci: Cimto, ze mate stale nedostatek stewardu ve vlacich, jaktoze vam porad odchazeji? Zadruhe: Smim vedet, jak to dopadlo s temi blazny, kteri volali, ze je ve vasem vlaku bomba? Budete je nejak zalovat za vznikle skody, nebo uz se tak deje? Jirka
OTÁZKA: Dobry vecer pane Jancuro zajimaly by me vase politicke ambice a jestli se chystate vstoupit do hnuti ANO??? a 2 otazka: nechcete se radsi venovat tomu co umite,to je prodej letenek a provozovani autobusove dopravy a provozovani vlakove dopravy nechat CD,protoze to skutecne neumite??? Dale by me zajimalo jestli si uvedomujete,ze na vlakove lince Praha-Brno nemate proti CD sanci???CD tu nabitzi moderni vozovy park,kteremu nemuzete se svoji flotilou repasovanych vozu konkurovat ani nahodou Michal Mesicek
OTÁZKA: Dobrý den, kdybyste dostal na starost nějaký regionální dotovaný vlakový spoj, museli by si cestující kupovat jízdenky vaše, nebo byste uznával i jízdenky jiného dopravce nebo integrovaného systému daného kraje? Jiří Halfar
OTÁZKA: Dobrý večer pane Jančuro, když utrácíte desítky či (stovky) miliónů za nejnovější autobusy, což nemáte na to si zaplatit dobrou IT firmu, aby Vám nainstalovala do vaší počítačové sítě lepší PC s operačním systémem, nežli-je Microsoft Windows XP/(Vista)? Dnes bráno jako počítačový pravěk v době Windows 10! Děkuji Vám za odpověď. OM Ondřej Malý
OTÁZKA: Vážený pane, je pravda, že Vaši řidiči dostávali polovinu mzdy na ruku a druhou polovinu na výplatní lístek? Jiří
OTÁZKA: Mám s vámi, nevážený pane Jančuro, zkušenost jako s neurvalým protihráčem, schopných každého podrazu. Vzpomenete si ještě, jak jste nakupoval na vlastní objednávku kradené v naši firmě náhradní díly k autobusům? A jak jste se vypořádal s pokutou, kterou vaší firmě udělil Úřad pro hospodářskou soutěž za zneužití dominantního postavení na trhu? My už 8 let (!!!) čekáme vás u soudu (KS v Brně). Jste konečně připraven? CK ASIANA // Letuška.cz Alexej Litvin
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro, chtěl se zeptat, jestli jste se někdy v poslední době, svezl vaším vlakem? Přijde Vám v pořádku to, že proti stále Vámi kritizovaným Českým Drahám, je váš vozový park již hodně pozadu, viz nefunkční klima, toalety a topení? Myslím, že, místo zbytečné kritiky na ČD, by bylo lepší myslet na vlastní vozový park, kvalitní servis, na pořádek a v neposlední řadě, také na své zaměstnance, viz svrab na Slovensku a jejich ubytování. Co na to říkáte? Děkuji za odpověď. Petr Chvastek
OTÁZKA: Dobrý den, zajímalo by mě, jaká je nástupní mzda pro stevardy ve Vašich autobusech a vlacích? A jaká je průměrná mzda Vašich zaměstnanců? Děkuji. Jiří
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančura, máte řidičský průkaz na autobus?:) Marek Kapustka
OTÁZKA: Kdyby se Michal Hašek ucházel u vás ve Student agency o práci, jaké by jste mu dal místo? :-) Evžen lovec změn
OTÁZKA: Dobrý den, když z vaší nabídky tak okatě kouká low-cost, proč se u toho tváříte, jako byste nabízel prémiový produkt? Arriva si s jejich motoráčkem na Slovensko na nic nehraje. Jan Čůra
OTÁZKA: Dobrý den, to že Tick Tack taxi je jedna velká firemní prohra, je chyba Vás osobně a nebo za to může manažerský tým, který to měl od začátku na starosti? Už jste vyvodil důsledky a vzal si z toho nějaké poučení? Vždyť na začátku to byl velmi zajímavý projekt, kdy ty správné a čisté bílé taxi mohly být v opozici proti těm velmi špatným pražským taxikářům. Pavel Mečiak
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro, proč svými vlaky / autobusy vyzobáváte jen trasy, kde se kumuluje nejvíce cestujících? Odpověď je asi jasná - protože se na nich nejlépe rýžuje a pak je to podnikání rázem fanfárovější. Kdyby jste byl v kůži ČD, tak by se Vám asi taky nelíbilo, že musíte zajišťovat i trasy, kde lidé moc necestují, nebo snad ne? Děkuji za odpověď. Milan
OTÁZKA: Dobrý den Pane Jančura neuvažujete místo vlaku Brno Praha o provozování rychlíků Brno přes Blansko Skalice nad Svitavou Letovice Březová nad Svitavou Svitavy Česká Třebová chocen /!stí nad Orlicí Pardubice hl Přelouč Kolín Praha Libeň a Praha hl nadraží. předem děkuju za odpověď Jirka Jirka TT
OTÁZKA: Dobrý den Pane Jančura proč se tak perete o linku Brno Praha nejlepší vozový park mají české dráhy vlaky interpanter railjet a vlaky EC IC a expresy českých drah. Co vy chcete zakazníkum nabídnout steré vagony repasované vlaky které v zimě netopí nebo v létě nefunguje klimatizace.V autobusech jste jednička ale ve vlakové dopravě boužel ne. Předem děkuju za odpověď s pozdravem Jirka Jirka
OTÁZKA: Pane Vančuro děkuji vám,děkuji za postup proti Chovancovi,Haškovi...děkuji moc Petr Grunfeld Petr
OTÁZKA: 1. Jak vidíte své šance na zahájení provozu třemi páry vlaků mezi Brnem a Prahou? Přeci jen snaha ČD udělat "konkureční" vlaky v závazku veřejné služby je do očíbijící. 2. Na trase Brno-Praha by existovala možnost zavést "zastávkové" rychlíky jedoucí lichá:57 z Brna (analogicky dojezd sudá 02) se zastávkami Blansko, Letovice, Svitavy, Česká Třebová, Ústí nad Orlicí, Choceň, Pardubice, Kolín. Neuvažujete o této trase namísto konkurování do Bratislavy? Jiří Hovorka
OTÁZKA: Dobrý den, proč nikdo neodpovídá na email "Napište řediteli" a odpověď je tak nutno de facto vymáhat jiným způsobem? Dokážete připustit fakt, že by na tom byly Vaše společnosti lépe, pokud by v rámci Student Agency byla lépe zvládnutá personální politika? Děkuji za odpovědi Leoš P.
OTÁZKA: Dobrý den Pane Jančura jak zvládáte autobusovou konkurenci do Olomouce kde jezdíte vy Společnost FixBus a Arriva. Zároveň mě zajimá pro jste proti Českým Drahám. Dráhy mají jednotky railjet vlaky interpanter. A mají docela slušný vozový park proč se snažíte je z této linky vyštípat. Vy máte pouze staré vagony které prošly modernizací. Navíc Vám v létě nefunguje klimatyzace a nezapomínáte že Vám veVlaku zemřel člověk. A že jste pověstný že Vaše Vlaky v zimě netopí. Předem děkuju za odpověď S pozdravem Jirka Jirka
OTÁZKA: Zdravím pane Jančura, držím všechny palce v boji o žluté autobusy z Prahy až do Krumlova se zastavkou v ČB...:-) VLADIMÍR
OTÁZKA: Dobrý den pane Jančuro. Zeptám se Vás na Vaše (zatím) neúspěšné projekty - Tick Tack a RegioJet Slovensko. Dá se to obrátit do plusu? Nebojíte se, že míra zadluženosti celé Vaší skupiny se pomalu dostává na hranu? Jinak rád užívám Vaše služby a proto držím palce, abyste to zvládnul.... Bob

Upozornění

Redakce si vyhrazuje právo na odstranění otázek s vulgárním nebo urážlivým obsahem.





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.