Ankety se zúčastnilo jen asi 150 dobrovolníků. Přesto je zajímavé, že plné dvě třetiny dotázaných byly ochotny zůstat déle v práci, pokud by tím získaly možnost brát si psa do kanceláře.
Sedmdesát procent dotázaných by takovou možnost považovalo za významný benefit, jež jim jejich zaměstnavatel nabízí. A třetina účastníků ankety by se smířila s platem až o pět procent nižším.
"Firmy se vstřícnou politikou vůči pejskařům na to káply, získaly tak spoustu oddaných a loajálních zaměstnanců. Kdo by také nebyl spokojený, když může pracovat se svým nejlepším přítelem," uvedl ředitel firmy Dogster Ted Rheingold.
Ze zhruba čtyř set firem vstřícných vůči pejskařům, které sestavily společnosti Dogster a Simply Hired, jich je většina malých podniků s méně než 50 zaměstnanci. V seznamu jsou i relativně velké ryby jako Amazon nebo Google. Největší počet takovýchto firem v Americe je evidován ve státě Kalifornie.
Podle odhadů Americké asociace výrobců produktů pro domácí mazlíčky je v USA zhruba 44 milionů domácností, které mají psa.