Firma podle jeho slov přijala účinná bezpečnostní opatření včetně výměny zásob předplacených karet ve všech firemních prodejnách. Dodal, že ztráty firmy se podařilo omezit na méně než 40 z celkového počtu přes 1,8 miliónu prodaných kupónů.
Každý klient, který má problémy s aktivováním předplacené karty a domnívá se, že karta není v pořádku, se může obrátit na oddělení péče o zákazníky EuroTelu na čísle *88 nebo zajít do některého ze značkových obchodů firmy, kde mu kartu prověří a případně bezplatně zajistí náhradu.
"Ve světě mobilních komunikací jsou možné podvody záležitostí, které se snaží všichni operátoři vyvarovat, ale bylo by velmi obtížné říci, že se to nikdy nemůže stát," uvedla mluvčí RadioMobilu Tereza Kakosová.
"Pochopitelně máme zajištěny všechny kanály a maximální množství bezpečnostních bodů na nejvyšší technické úrovni," dodala.