"Navýšili jsme zhruba o čtvrtinu kapacitu našich vlaků," vysvětluje zlevnění mluvčí Aleš Ondrůj. U RegioJetu končí krátké třívozové vlaky, každý spoj teď bude mít čtyři až pět vagonů.
Měl by tak skončit problém, kdy některé spoje jsou vyprodané i několik týdnů dopředu. RegioJet dosud nabízel nejlevnější plné jízdné za 230 korun, ale to nebylo prakticky vůbec v nabídce. Dráhy mají nejlevnější lístek za 230 korun. RegioJet navíc slibuje akční jízdné mezi Ostravou a Žilinou, kde dosud vlaky nejezdí příliš obsazené. Od pondělí má zlepšit i internetové připojení ve svých vlacích kombinací pokrytí od více operátorů najednou.
Firma však musí řešit jiný problém: od žlutých vlaků po půl roce opět odchází provozní ředitel a opět ke konkurenčnímu Leo Expressu (více čtěte zde). Navíc stále jezdí jen sedm párů spojů, i když jich má v jízdním řádě rezervováno devět.
Novým ceníkem chce RegioJet zacílit hlavně na klienty Českých drah, kteří jezdí vlaky Euro- a InterCity a Expres. Dráhy zatím neoznámily, zda nějak budou na nový ceník konkurence reagovat. Kvůli předchozímu zlevnění už dráhy vyšetřuje antimonopolní úřad.