"Zákaznická linka i e-mailová schránka jsou doslova zahlceny dotazy Pražanů, jak je to s měsíční platbou za elektřinu a zda si mohou změnit tarif Comfort," řekl mluvčí distribuční firmy PRE Petr Holubec.
Název služby, na který se Pražané ptají, je takřka totožný s názvem produktů pro domácnosti Pražské energetiky Komfort, který existuje už dva roky, a s tarifem ČEZu Comfort nemá nic společného.
Balíček Comfort je jedním z paušálů, který mohou zákazníci ČEZu využívat od začátku letošního roku. Za stejnou cenu jako dříve s ním lidé odebírají elektřinu a mohou bezplatně využívat veškeré komunikační kanály s firmou. - více zde
Text, který koluje po internetu, ale označuje tento tarif za zlodějský. A to proto, že na něj byli od nového roku automaticky přeřazeni všichni klienti ČEZu a budou tak ročně platit o 150 korun více, než nabízí druhý tarif Basic, který základní paušál zlevnil právě o zmíněnou částku. - více zde
Tento tarif je však výhodný jen pro lidi, kteří s ČEZem prakticky nekomunikují, neboť dotazy jsou podle druhu kontaktu zpoplatněny od 40 do 60 korun, takže za zhruba dvě zavolání na zákaznickou linku a jednu návštěvu společnosti se lidé dostanou na stejnou částku jako u tarifu Comfort.
"Pražská energetika všechny služby, a to včetně poradenství, v rámci produktů elektřiny Komfort poskytuje zdarma," vysvětluje Holubec obsah tarifu Komfort.
"Pokud se situace neuklidní a lidé se na nás kvůli tarifu ČEZ budou masově obracet i nadále, budeme muset přemýšlet o širší vysvětlovací kampani," doplnil mluvčí.
Pražská energetika dodává elektřinu asi 575 tisícům domácností.
Text proti ČEZSubject: Jak ČEZ "informuje" ... Běžné kecy na kvalitním papíře jste asi zahodili stejně jako většina ostatních. Zásadní chyba, která z vaší kapsy přihraje ČEZu zbytečně téměř 150 Kč ročně, které nemusíte platit. V oné oranžové brožuře je totiž napsáno, že vás váš milovaný dodavatel oranžové energie automaticky přesunul do tarifu COMFORT. Tento tarif prý obsahuje "širokou škálu doplňkových služeb". Za místní hovorné si můžete zavolat na zákaznickou linku! Můžete využívat některou z forem elektronické fakturace. V ceně je i písemná korespondence s ČEZem... Co však dělat, pokud máte na chatování jiné kamarády než ČEZ? Lidi neuvěříte, ale je to pravda! V době bezplatných zákaznických linek!! Ty pražské svině už neví, jak by nás odřeli. Silně zvažuji, že na ně pošlu ČOIKU. Nepodporujte ty ... ani vy a rozešlete tento mail všem svým známým. Pokud tomu nevěříte, zavolejte si nejdřív na to číslo 840 840 840 a zvolte kód nula - ostatní služby a budete se divit |