Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Prazdroj řekl Bernardu: Birell je lepší, a do boje o lepší nealko tak nejdeme

  13:58aktualizováno  21:45
Výzva pivovaru Bernard na souboj o lepší nealkoholické pivo nechala Plzeňský Prazdroj v klidu. Účast v duelu odmítl s poukazem na to, že jeho Birell vyhrál už několik pivních soutěží a pivaři mu dávají přednost. Bernard se ale nevzdává a vyzývá znovu: "Přestaňte se bát a nevyhýbejte se férovému souboji!"

Pivovar Bernard vyzývá Plzeňský Prazdroj na souboj o nejlepší nealkoholické pivo | foto: Bernard.

Bernard se snažil plzeňský pivovar vyprovokovat k bitvě kvůli reklamě na jeho značku Birell. V té Prazdroj tvrdí, že "chutí převyšuje ostatní", s čímž jeho rival nesouhlasí a považuje to za neetické.

Birell byl podle Stanislava Bernarda, majitele rodinného pivovaru, v minulosti skutečně jedničkou mezi ostatními nealkoholickými pivy, dnes ale existuje 25 značek a tento fakt už dávno neplatí.

Rodinný pivovar tak vyzval Prazdroj k degustační soutěži, ve které by degustátoři určili, zda je jeho nealkoholické pivo skutečně lepší než Bernardova značka Bernard s čistou hlavou. Soutěž podporovalo také Sdružení přátel piva (podrobnosti k první výzvě čtěte zde).

Souboj je podle Prazdroje zbytečný

Odpověď šéfa Prazdroje Douglase Brodmana však pivovar Bernard nepotěšila. V dopise Prazdroj souboj odmítl s poukazem na to, že Birell letos vyhrál v kategorii nealkoholických piv už dvě prestižní degustační soutěže Pivex 2010 i Australian Beer Awards, což dokazuje jeho vysokou kvalitu, protože zvítězil v konkurenci mnoha domácích i zahraničních piv.

Prazdroj také poukázal na fakt, že je po dlouhá léta nejprodávanějším nealkoholickým pivem s tržním podílem větším než šedesát procent, a tak je o vítězi už rozhodnuto. "Chuťové pohárky milionů spotřebitelů již daly odpověď," napsal Brodman.

Nealkoholické pivo Birell.Nealkoholické pivo. Bernard s čistou hlavou Free.

Bernard se ale nevzdává. "Chápeme, že se Plzeňský Prazdroj nehrne do zkoušky, ve které nemusí uspět, že má obavy z přímé konfrontace. Vždy je jednodušší něco tvrdit nežli to pak dokázat," konstatuje Stanislav Bernard a vyzývá představitele Plzeňského Prazdroje: "Přestaňte se chlubit a pojďte dokázat, co tvrdíte!"

Bernard: Prohrajeme-li, budeme čepovat Birell zadarmo

Majitel pivovaru se v druhé výzvě zavazuje také k tomu, že pokud v souboji prohraje, bude na svém blížícím se pivním festivalu točit Birell zadarmo a své nealkoholické pivo Bernard s čistou hlavou přejmenuje na jeden měsíc na značku Bernard s ušatou hlavou.

Prazdroj na druhou výzvu reagoval tak, že už jednou odpovídal a že by se jen opakoval a uzavřel celou záležitost přirovnáním.

"Birell vyhrál letošní Pivex i Australian Beer Awards. Španělé vyhráli mistrovství světa ve fotbale a další mužstva je již také nevyzývají k dodatečným soubojům o světové prvenství," řekl mluvčí Plzeňského Prazdroje Jiří Mareček.

Kdo má lepší nealkoholické pivo, Prazdroj, nebo Bernard?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 19. července 2010. Anketa je uzavřena.

Lepší je Bernard 8831
Lepší je Prazdroj 3513




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Ředitel společnosti Spak Sušice Tomáš Froyda. (16. prosince 2016)
Sušický kečupář Spak nemá dost lidi, některé výrobky škrtne

Zatímco zájem o dresinky klesá, kečupům Spak se daří. Nyní však firma plánuje nabídku zúžit. Důvodem je nedostatek personálu, se kterým se firma potýká.  celý článek

Pepa.cz přišel o doménu. Uvnitř firmy vřou mocenské boje, nově slevový portál...
Majitelé válčí o slevový portál. Mluví o vyvádění milionů na bílého koně

Slevový portál Pepa s ročním obratem 300 milionů korun hasí vážné problémy. Kvůli neshodám s jedním z jednatelů přišel o doménu a tím i o značku. Spolumajitel...  celý článek

True Gault
Aplikace vytvoří pomocí skenu nohou dokonale padnoucí lodičky

Dámské boty na podpatcích už nemusí být nepohodlné. Newyorský start-up True Gault představil vůbec první aplikaci pro iPhone, která naskenuje nohy a vytvoří...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.