"Stal jsem se kmotrem pouze pro uvedení české privátní značky Karlův Dvůr na český trh," odpověděl Gott v e-mailovém rozhovoru pro MF DNES na otázku, jestli bude Plus Discount i poté využívat jeho jméno či tvář v reklamě.
"Můj dvůr se ale jmenuje Gottland," dodává několikanásobný zlatý slavík. Jde o jeho muzeum otevřené letos v létě v Jevanech. "S řadou výrobků Karlův Dvůr mě nespojují žádné peníze, žádné zisky. Ke kmotrovi by se to vůbec, ale vůbec nehodilo," říká zpěvák.
S Plus Discountem nemá podle svých slov uzavřenu žádnou smlouvu. Podle informací MF DNES však taková smlouva existuje mezi agenturami, které zastupují Gotta a obchody zaměřené na levné jídlo.
Gotta oslovil Plus, aby se stal kmotrem poté, co podle dotazování zákazníků vybral pro potraviny jméno Karlův Dvůr. Zpěvák svolil, protože mu byla sympatická snaha firmy "nechat podle českých receptů českýma rukama vyrábět tradiční české zboží".
Plus Discount se s pomocí Gotta snaží zaujmout zákazníky i něčím jiným než cenou, která je pro diskonty hlavním lákadlem. Někteří reklamní experti však pochybují, že lidé spojení Gotta s levným jídlem uvěří.
Sám zpěvák se odpovědi na to, kde nakupuje, vyhýbá. "Nebudete mi věřit, ale nejsem v čele našeho rodinného ministerstva obchodu. Mám úplně jiné povinnosti." Jídlo prý nejraději "nakupuje ve vlastní ledničce".
Plus Discount si požádal i o registraci další značky potravin Karlova Koruna. "Tak o té jsem ještě neslyšel," říká Gott na to, jestli bude mít dalšího kmotřence.