Říjnové výsledky za jednotlivé země se liší. V Německu stoupl prodej v tomto měsíci o půl procenta, v Británii o více než 12 %. Francouzští prodejci však udali zákazníkům zhruba o osm procent méně aut, Italové o více než dvanáct procent a prodeje ve Španělsku postiženém bankovní krizí a škrty meziročně klesly více než o pětinu.
Prodej automobilky Škoda Auto v říjnu klesl o více než čtyři procenta na 37 156 vozů. Od začátku roku se snížil o půl procenta na 395 722 vozů. Tržní podíl společnosti od ledna do října nicméně stoupl na 3,8 % ze 3,6 % před rokem.
V období od ledna do října prodej aut v EU klesl celkem o sedm procent na 10,3 milionu vozů. Jediným velkým trhem v EU, který v tomto období vykázal růst, byla Británie, kde se prodej zvýšil o pět procent. V Německu, jež je největším automobilovým trhem v Evropě, se prodej snížil téměř o dvě procenta. Ve Francii se propadl o více než 13 procent a v Itálii téměř o 20 procent, uvedla ACEA.
V Česku za posledních deset měsíců však prodeje nových aut stouply o 3,3 procenta na 147 tisíc vozů. Jen v říjnu registrace vzrostly o 7,4 procenta.
Svaz dovozců automobilů již začátkem měsíce oznámil, že prodej nových osobních aut v Česku od ledna do října vzrostl o 3,3 procenta na více než 147 tisíc vozů. V samotném říjnu prodej stoupl o 7,4 procenta na téměř 16 tisíc.
Poradenská společnost LMC Automotive v srpnu uvedla, že celosvětový prodej osobních a lehkých užitkových aut letos stoupne o pět procent na rekordních 79,4 milionu vozů. V Evropě však LMC očekává pokles prodeje o pět procent na 18,2 milionu automobilů.