Nejvíce se o nákup nových počítačů zajímaly domácnosti, pro které vzrostl prodej o 75 procent na 109 446 počítačů. Většina počítačů ale přesto skončila ve firmách, které se na celkovém trhu podílely 61 procenty. Prodej firmám vzrostl o sedm procent.
Nejprodávanější značkou byl Acer, který zvýšil odbyt o 180 procent na 79 800 počítačů, loňská jednička Hewlett-Packard obsadila druhou příčku s růstem o 14,5 procenta na 39 761 počítačů. Následuje Asus s 34 282 prodanými PC, což představuje růst o 64 procent. Na dalších místech skončily Dell a Toshiba.
Acer byl zároveň nejprodávanější značkou mezi notebooky s podílem 40,5 procenta. Následuje Asus a Hewlett-Packard s podíly 17,5, respektive 14,7 procenta. Mezi stolními PC vedl Hewlett-Packard před domácí značkou Lynx a americkým Dellem.