Přes meziroční pokles německéh trhu o 11 procent si totiž koupilo Fabie, Octavie a Felicie o 18 procent více zákazníků a jejich počet se vyšplhal na více než 21 tisíc.
Dobré výsledky vykazuje Škoda Auto i ve Velké Británii (9 810 vozů, +13,8 procenta), Rakousku (6 875 vozů, +19,5 procenta), Španělsku (4 863 vozů, + 22,8 procenta) nebo Nizozemsku (2 221 vozů, +72,7 procenta).
Z modelů zůstává tahounem Felicia a Felicia Combi, jichž se za první 4 měsíce prodalo skoro 58,5 tisíce. Nemnoho pozadu zůstávají Octavie a Octavie Combi, Fabii si vybralo 18 063 zákazníků.
V Česku si nový vůz z Mladé Boleslavi zakoupilo téměř 25 tisíc zákazníků (nárůst o 6,2 procenta). Podíl Škody Auto na domácím trhu s novými vozy dosáhl 48,7 procenta.
Po loňském růstu o 6 procent na 385 330 vozů plánuje Škoda Auto v roce 2000 zvýšení celosvětového prodeje o 14 procent na 440 000 automobilů.
Škoda Octavia |