Jaroslav Trachta, Praha
Žádosti jsme nemohli vyhovět, protože odblokování telefonu je možné jen v případě, že si zákazník zakoupil nedotovaný přístroj, případně po uplynutí smlouvy na dobu určitou (dva roky). Nejsme schopni zjistit, zda byl pan Trachta v listopadu 2000 mylně informován. Pokud se tak stalo, omlouváme se, ale je opravdu neprokazatelné, zda dostal špatnou informaci, či naopak dobrou informaci špatně pochopil. Panu Trachtovi navrhneme možnost doplatku současné nedotované ceny telefonu a zároveň mu vrátíme 4000 využitých Paegas Bonus bodů na účet. Jde o nestandardní řešení, které volíme v případě našeho dobrého a dlouholetého zákazníka.
Lenka Horáková, RadioMobil, Public & media relations
Svůj slib RadioMobil skutečně dodržela panu Trachtovi nabídl, aby doplatil rozdíl mezi cenou plnou a dotovanou, pak mu bude telefon odblokován a dostane nazpět i bonusové body. "Zrušení dvouleté smlouvy, které s celou akcí souviselo, mi však slečna z oddělení péče o zákazníky nenabídla O tom se prý musí znovu poradit," říká Jaroslav Trachta a svou několikaměsíční anabázi s telefonem shrnuje: "Potíž není v tom, že by společnost RadioMobil neměla jasná pravidla prodeje dotovaných telefonů. Vtip je v tom, že mě operátoři infolinky několikrát výslovně ubezpečili, že mi bude telefon získaný za body Paegas Bonus ihned odblokován. Rozumějme: body jsem získal jako odměnu za využívání služeb této společnosti, jejich počet závisí na množství peněz zaplacených za služby. Jakmile jsem o odblokování požádal, odpovídala firma pouze v duchu, že telefony získané za Paegas Bonus body může odblokovat nejdříve za dva roky. Až do doby, kdy mě napadlo obrátit se na vaši přílohu."