Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Realitní řetězec Century 21 spolkl třetí největší českou realitku

Víme první   12:55aktualizováno  12:55
Americká franšízingová realitní skupina Century 21 pohltila třetí největší realitní kancelář v tuzemsku Reality 21. Kancelář orientující se zejména na pražský trh a prodávající ročně nemovitosti v hodnotě přes dvě miliardy korun se do řetězce zapojila na první jarní den, tedy 21. března.

Nemovitost - Prodávat byt s hypotékou není nijak neobvyklé. | foto: Profimedia.cz

"Detaily obchodu nechceme zveřejňovat, ale obecně se cena naší franšízy pohybuje od 350 tisíc do 400 tisíc korun," řekl Robert Mazgaj z Century 21.
 
Americká síť, která na český trh vstoupila na konci loňského roku, tak pokračuje ve své strategii stát se do pěti let lídrem tuzemského realitního trhu.

Společnost Reality 21, jejíž roční obrat na provizích činí 70 milionů korun, se stala v pořadí pátým franšízantem skupiny v Česku a její generální ředitel Aleš Mazgaj si od ní slibuje výrazné posílení pozice skupiny.

"Jde o významného hráče na tuzemském realitním trhu, který si svou pozici vybudoval výhradně na referenčních obchodech. I ve světě je málo obvyklé, aby realitní kancelář obchodovala v takových objemech bez nákladů na přímou reklamu," uvedl Mazgaj.
 
Také šéf Reality 21 Petr Kouba si spojení pochvaluje. "Century 21 svůj úspěch staví na slučování realitních kanceláří s kvalitními službami a špičkovou péčí o klienta. Naše filozofie je stejná, a proto chceme posunout naše podnikání na špičku trhu," vysvětlil rozhodnutí stát se součástí americké franšízy. 
 
Na podpis franšízové smlouvy přitom podle Mazgaje čeká řada dalších úspěšných realitních kanceláří. "Zájem o licence Century 21 je v tuzemsku opravdu značný. Během prvního roku od vstupu do České republiky jsme plánovali prodat 15 až 20 licencí, nyní je velmi pravděpodobné, že se nám to podaří už za šest měsíců," uvedl její šéf.





Hlavní zprávy

Další z rubriky

Obal kořenící směsi Kucharek je nápadně podobný obalu známější Podravky.
Podravka získá od polského plagiátu Kucharek 200 tisíc, rozhodl soud

Potravinářská společnost Podravka získala 200 tisíc korun jako zadostiučinění za nutnost domáhat se svých práv soudní cestou proti firmě Pěkný - Unimex z...  celý článek

Pepa.cz přišel o doménu. Uvnitř firmy vřou mocenské boje, nově slevový portál...
Majitelé válčí o slevový portál. Mluví o vyvádění milionů na bílého koně

Slevový portál Pepa s ročním obratem 300 milionů korun hasí vážné problémy. Kvůli neshodám s jedním z jednatelů přišel o doménu a tím i o značku. Spolumajitel...  celý článek

Makro. Ilustrační snímek.
Makro shání stovky lidí. Pokladním zvýšilo mzdy o devět procent

Letošní vlna přidávání v obchodech s potravinami dorazila i do Makra. Velkoobchodní síť navýšila od července mzdy zaměstnancům v průměru o 8,5 procenta,...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.