Celkově firma svezla na všech linkách za první pololetí 4,21 milionů pasažérů, což je meziročně dvanáctiprocentní růst.
„V prvním pololetí nám velmi rychle přibývali cestující zejména na mezinárodních linkách a v zahraničí. Získali jsme nové klienty pro linku z Bratislavy do Vídně, ale také například pro tradiční linku Praha – Berlín a zpět, kde jsme rostli téměř o dvaadvacet procent,“ řekla ředitelka autobusové dopravy RegioJet Ivana Kašická. V počtech cestujících nejsou zahrnutí pasažéři na linkách, které RegioJet jezdí pro Deutsche Bahn (více čtěte zde).
Právě na trase mezi Prahou a Berlínem aktuálně mezi dopravci hoří největší konkurenční boj, který výrazně tlačí ceny jízdenek směrem dolů, o přízeň zákazníků se uchází ještě Eurolines a Flixbus, s cenami dolů šly i České dráhy.
Kvůli zahraniční expanzi firma změnila označení svých autobusů, už nejezdí pod značkou Student Agency, ale mezinárodně srozumitelnějším názvem RegioJet.
Hlavní byznys v autobusech má ale RegioJet stále v Česku, kde už ale na vnitrostátních linkách příliš neroste. Za první pololetí přepravil 2,93 milionů cestujících, o 1,7 % více než za stejné období loni. Mezinárodní linky se počtem cestujících přiblížily k milionu, na slovenských vnitrostátních přepravil dopravce 377 tisíc lidí.
Podle RegioJetu nejvíce z vnitrostátních linek rostly spoje Praha – Chomutov – Most s meziročním nárůstem cestujících přibližně 26 %, linka Brno – České Budějovice s růstem 8,1 % a Brno – Olomouc – Ostrava s téměř pětiprocentním růstem počtu cestujících.
Klíčovou trasou zůstává spojení Praha - Brno, kde firma přepravila 560 tisíc lidí. Podle RegioJetu zůstává počet cestujících stejný, i přes modernizaci D1 a časté kolony a také nasazení modernějších vlaků na rychlíky z Prahy do Brna ze strany Českých drah.
Firma loni expandovala i do vnitrostátní dopravy v Německu, mezi Berlínem a Drážďany přepravila 25 tisíc lidí.
RegioJet má ve flotile celkem 210 autobusů.