Dove v reklamě měří tep mužům, kteří sledují modelky a manželky

  • 14
Společnost Dove vypustila další výraznou reklamu v kampani For Real Beauty. Ve spotu s názvem Beats měří tep mužům, kteří pohlížejí do tváře žen. Po modelkách je konfrontují s fotografiemi manželek a jiných příbuzných.

Spot vznikal v Portugalsku pod dohledem agentury Black Ship. V opuštěném skladu pohlížejí muži na obří plátno, na kterém se promítají obličeje žen. Respondenti hodnotí krásu žen, zatímco přístroj jim měří puls.

Potom modelkách na řadu přicházejí fotografie blízkých: manželek, dcer, sester... Jasně znatelné jsou přitom hlubší emocionální reakce mužů.

Malým experimentem Dove opět podtrhuje myšlenku své kampaně za skutečnou krásu. Její podstatu v závěru shrne sloganem „Real beauty touches the heart“, neboli skutečná krása se dotýká srdce.

Značka kosmetiky Dove ve svých reklamách v posledních letech ráda nabourává stereotypy vnímání krásy. Konfrontuje přitom zažitý kult krásy, umělý svět dokonalých žen a make-upů, který pomáhal utvářet kosmetický také průmysl. Naproti němu staví skutečnou krásu, bez šminek, příkras a práce s počítačovými programy.

Dove kampaň za skutečnou krásu rozvíjí už několik let. Značce dobře pomohla odlišit se od konkurence. Starší reklamu Dove s názvem Evolution najdete zde.