Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Nepřátelé transsexuálů a feministek zkrotnou u piva, radí ve spotu Heineken

  18:25aktualizováno  18:25
Namísto chuti se tentokrát rozhodl světový pivní gigant Heineken v nové reklamě zdůraznit sociální aspekt pití piva. Ukazuje ho jako nápoj, který boří předsudky. Formou sociálního experimentu udrží v konverzaci u baru dva lidi se zdánlivě nesmiřitelnými názory. Vyhraněné názory mají na feminismus, sexualitu nebo globální oteplování.

„Transgender je zvláštní. Nemůžeme takové věci chápat a rozumět jim,“ tvrdí jeden z účastníků experimentu. Další divákům vštěpuje přesvědčení, že feminismus je základem nenávisti k mužům. A třetí zase dává najevo víru, že globální oteplování nemá negativní dopad na životní prostředí.

Seriály iDNES.cz o reklamách

Partnery v diskusi jim jsou lidé opačného názoru. Páry musí společně řešit několik úkolů, předem však o sobě nic nevědí. Ani to, že partnerkami v diskusi jsou feministka nebo transsexuálka. Autoři to záměrně skrývají a tento fakt prozradí až později, když se schyluje ke konfliktu.

Nijak překvapivě právě tady hlavní roli přebírá pivo Heineken. Aktéři dostávají na výběr. Buď si otevřeně promluví u piva, nebo prostě odejdou. Volba je jednoznačná, ale opak by asi nikdo nečekal.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Elektronická stravenka - bezkontaktní karta, kterou je možné platit ve...
Stravenkový trh se rozrůstá. Digitální poukazy nabídne i Arca Capital

Investiční skupina Arca Capital vstoupila na trh zaměstnaneckých benefitů. Na trh uvedla Gusto Kartu, která funguje jako elektronická stravenka. Arca, která o...  celý článek

Vodní elektrárna Gumati společnosti Energo-Pro v Gruzii.
Kyrgyzské úřady prověřují firmu, které k miliardové zakázce pomohl Mynář

Kyrgyzské státní orgány prověří informace o údajné nezpůsobilosti české firmy Liglass Trading ke stavbě energetické kaskády. Po schůzi kyrgyzské Bezpečnostní...  celý článek

Proslulý malajsijský obuvník Jimmy Choo nemohl ve výběru chybět. Třpytivé...
Michael Kors vyrazil na nákupy. Převezme značku Jimmy Choo

Americký výrobce módních doplňků Michael Kors převezme za 896 milionů liber (26,1 miliardy Kč) britského výrobce luxusní obuvi a doplňků Jimmy Choo. Firmy to v...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.