Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


VIDEO: Reklama v metru nutí lidi zívat. Pak dostanou kávu

  16:00aktualizováno  16:00
Zívání je nakažlivé. Toho využil brazilský výrobce silné kávy Café Pelé, když do metra v brazilském velkoměstě umístil reklamu se zívajícím mužem. „Nakaženým“ cestujícím pak nabídl svou kávu.

Podle studie Státní univerzity v New Yorku musí 70 procent lidí zívnout, když vidí zívat někoho jiného. Ukázala to i reklama v metru v brazilském Sao Paulu.

Digitální cedule s obličejem muže měla v sobě zabudovaný senzor pohybu. Kdykoli někdo prošel okolo, muž na citylightu začal zívat. Pohled na něj rozzíval i cestující kolem. Čím více lidí šlo okolo, tím víc monitor zíval. Vytvořila se zívací epidemie. 

Nakonec reklama cestujícím připomněla, že pokud také zívali, je čas na kávu. V tu chvíli začaly hostesky najaté firmou Café Pelé roznášet ochutnávku svého kofeinového nápoje.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Potenciálně nebezpečná malá kuše na párátka je v Číně hitem. Je oblíbenější než...
Zapomeňte na fidget spinner. Čínou letí mini kuše, rodiče volají po zákazu

Čínští rodiče volají po zákazu mini kuše, která se stala hitem mezi čínskými dětmi. Hračka, původně konstruovaná na střílení párátek, se může snadno proměnit v...  celý článek

Odhození pumy B61-12 z letounu F-16 nad nevadskou pouští
Indie modernizuje armádu. Začne vyrábět americké stíhačky F-16

Americká společnost Lockheed Martin na mezinárodním aerosalonu u Paříže podepsala s indickou firmou Tata Advanced Systems kontrakt za několik miliard dolarů na...  celý článek

Vrtací vůz pro mikropilotové deštníky.
Češi staví depo pro turecké metro. V Istanbulu budují i podzemní lanovku

Magistrát největšího tureckého města Istanbulu investuje do dopravní infrastruktury, a to i přes rostoucí inflaci a ekonomické zpomalení země. Turecká dcera...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.