Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Reklama v metru nutí lidi zívat. Pak dostanou kávu

  16:00aktualizováno  16:00
Zívání je nakažlivé. Toho využil brazilský výrobce silné kávy Café Pelé, když do metra v brazilském velkoměstě umístil reklamu se zívajícím mužem. „Nakaženým“ cestujícím pak nabídl svou kávu.

Podle studie Státní univerzity v New Yorku musí 70 procent lidí zívnout, když vidí zívat někoho jiného. Ukázala to i reklama v metru v brazilském Sao Paulu.

Digitální cedule s obličejem muže měla v sobě zabudovaný senzor pohybu. Kdykoli někdo prošel okolo, muž na citylightu začal zívat. Pohled na něj rozzíval i cestující kolem. Čím více lidí šlo okolo, tím víc monitor zíval. Vytvořila se zívací epidemie. 

Nakonec reklama cestujícím připomněla, že pokud také zívali, je čas na kávu. V tu chvíli začaly hostesky najaté firmou Café Pelé roznášet ochutnávku svého kofeinového nápoje.

Autor:


Témata: Káva


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.