Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Balet pod vodou v provedení Cirque du Soleil? I tak může vypadat reklama

  13:00aktualizováno  13:00
Že se reklama na čaj nemusí odehrávat jen s hrnkem v ruce a může být také decentní a beze slov dokazuje britská čajová značka Lipton. Ve spolupráci s Cirque du Soleil natočila „podvodní“ reklamu na své čaje.

I ti, co představení slavné cirkusové skupiny Cirque du Soleil sídlící v kanadském Montrealu nikdy neviděli, si můžou být po zhlédnutí reklamy jisti, že jsou téměř neuvěřitelná. Skupina, známá svými dech beroucími akrobatickými kousky a choreografií, umí diváky upoutat i v reklamě na čaj.

Fotogalerie

Ve videu, které je inspirované jejich představeními s vodním námětem, členové skupiny pod vodou předvádějí baletní prvky. Barvy jejich kostýmů reprezentují příchuť a aroma čajů Lipton.

Značka čajů Lipton spadá pod nadnárodní firmu Unilever. Založena byla v roce 1890 Thomasem Liptonem.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.