Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Pivo, křik a rozbíjení lahví o hlavu. Reklama přenesla lidi do Irska

  19:08aktualizováno  19:08
Virtuální brýle přenesou obyvatelé gruzínské metropole Tbilisi na chvíli do Irska. Když je o chvilku později sundají, nestačí se divit. Jsou na stejném místě, jen v irském pubu. S realitou si pohrál gruzínský pivovar, který takto propagoval svou značku Old Irish.

Povedený spot patří mezi zážitkové reklamy, kde se účinkující stávají součástí komunikace značky. Podobné spoty těží z překvapení, autentičnosti nebo z možností, které dávají technologie, jako v případě reklamy na pivo Old Irish.

K dokonalosti tento koncept před časem dotáhl Bud Light, který zatáhl do děje mladého Američana a nachystal si pro něj řadu překvapení. V sérii strojených náhod potkává mnoho celebrit a stává se součástí velké párty. Na jejím konci si zahraje stolní tenis s Arnoldem Schwarzeneggerem.

Seriál iDNES.cz Kultovní reklamy najdete zde

Reklama na gruzínský pivovar je jednodušší, ale výborně provedená. Lidé z ulice jsou přeneseni do irské hospody, přitom však neujdou ani pár kroků. Prostředkem k tomu jsou brýle na virtuální realitu. Třebaže reklama zjevně přiohnula realitu irských pubů (jak poznamenávají na internetu Irové, v tamních hospodách se skutečně nerozbíjejí flašky o hlavu), podle ohlasů spot sklízí úspěch.

„Tady to je překvapivě v Gruzii a samozřejmě s mnohem menším rozpočtem než Bud Light, ale uděláno je to výborně. Speciálně moment, kdy chlapíci v hospodě tak „zblbnou“ návštěvníka, že si rozbije lahev o hlavu, je výborný. Velmi irské, takže v perfektní shodě s produktem,“ říká Martin Charvát z agentury Konektor.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační snímek)
Penze jsou udržitelné, místo reformy stačí jen úpravy, tvrdí vládní studie

Český důchodový systém je podle nové vládní studie do budoucna udržitelný a jeho zásadní velká reforma není nutná. Stačit by podle autorů měly úpravy parametrů...  celý článek

Hyundai i30 Combi
Zisk Hyundai v Česku klesl o 92 procent na 11,9 milionu, tržby ale rostly

Dovozci vozů značky Hyundai do ČR klesl loni zisk o 92 procent na 11,9 milionu korun. Tržby naopak vzrostly o 16 procent na 10,4 miliardy korun. Vyplývá to z...  celý článek

Prodejna e-shoopu Zoot v Praze.
Půjčte nám, vybídl Zoot lidi. E-shop nabízí klientům dluhopisy

E-shop Zoot nabídne klientům dluhopisy. Testuje trh před vstupem na burzu. Několika stovkám svých největších zákazníků poslala tento týden dopis, ve kterém...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.