Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Pivo, křik a rozbíjení lahví o hlavu. Reklama přenesla lidi do Irska

  19:08aktualizováno  19:08
Virtuální brýle přenesou obyvatelé gruzínské metropole Tbilisi na chvíli do Irska. Když je o chvilku později sundají, nestačí se divit. Jsou na stejném místě, jen v irském pubu. S realitou si pohrál gruzínský pivovar, který takto propagoval svou značku Old Irish.

Povedený spot patří mezi zážitkové reklamy, kde se účinkující stávají součástí komunikace značky. Podobné spoty těží z překvapení, autentičnosti nebo z možností, které dávají technologie, jako v případě reklamy na pivo Old Irish.

K dokonalosti tento koncept před časem dotáhl Bud Light, který zatáhl do děje mladého Američana a nachystal si pro něj řadu překvapení. V sérii strojených náhod potkává mnoho celebrit a stává se součástí velké párty. Na jejím konci si zahraje stolní tenis s Arnoldem Schwarzeneggerem.

Seriál iDNES.cz Kultovní reklamy najdete zde

Reklama na gruzínský pivovar je jednodušší, ale výborně provedená. Lidé z ulice jsou přeneseni do irské hospody, přitom však neujdou ani pár kroků. Prostředkem k tomu jsou brýle na virtuální realitu. Třebaže reklama zjevně přiohnula realitu irských pubů (jak poznamenávají na internetu Irové, v tamních hospodách se skutečně nerozbíjejí flašky o hlavu), podle ohlasů spot sklízí úspěch.

„Tady to je překvapivě v Gruzii a samozřejmě s mnohem menším rozpočtem než Bud Light, ale uděláno je to výborně. Speciálně moment, kdy chlapíci v hospodě tak „zblbnou“ návštěvníka, že si rozbije lahev o hlavu, je výborný. Velmi irské, takže v perfektní shodě s produktem,“ říká Martin Charvát z agentury Konektor.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.