VIDEO: Focení jídla jako obsese. IKEA si utahuje z food porna

  • 41
Focení jídla a zveřejňování snímků na internetu se stalo obsesí posledních let. Tento trend v minulosti popudil některé restauratéry a teď si z fenoménu utahuje i nábytkářský řetězec IKEA ve své nejnovější reklamě.

Fotografování jídla a sdílení fotografií na sociálních sítích se pro některé majitele chytrých mobilních telefonů stalo doslova posedlostí. Někdy bývá tento fenomén označován také jako „food porn“.

Už před lety absurditu počínání kritizovali někteří francouzští restauratéři, kteří kvůli tomu ve svých podnicích zakázali používání mobilních telefonů. Teď si z chování utahuje švédský řetězec IKEA ve svém novém virálu.

Hlavní děj spotu se však odehrává před několika stoletími v době, kdy ještě nebyly mobilní telefony. Místo nich si hostitelé před večeří nechají povolat malíře - a začíná nekonečné čekání na gastronomický zážitek...


Témata: IKEA, potravina, Porno