Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Vývojáři z Pardubic chtějí reklamním systémem konkurovat Googlu

  12:06aktualizováno  12:06
Pardubická společnost Chovanec Media spustila před několika týdny novinku v oboru on-line reklamy. Se službou mClick chce během roku získat pět procent českého trhu a dále se rozšiřovat.
Internet, síť nekonečných možností. Ilustrační foto

Internet, síť nekonečných možností. Ilustrační foto | foto: Evropská komise

V nepřehledné oblasti informačních technologií se přece jen nějaké jistoty najdou. A těmi jsou v současnosti celosvětově nejpoužívanější internetový vyhledávač Google a v České republice portál Seznam.

V oblasti internetové reklamy jim až dosud konkuroval pouze systém eTarget. Této trojici zavedených firem chce šlapat na paty pardubická společnost Chovanec Media.

Nová štika na internetovém trhu sídlící v business centru na Vinici spustila před několika týdny službu mClick. Umožňuje inzerentům platit za jejich reklamu až ve chvíli, kdy na ni uživatel klikne. Neplatí tedy za jednotlivá zobrazení reklamy, ale jen za kliky. Takže se dá na rozdíl od reklamy v televizi také dobře změřit, jak velký či malý je o ni zájem.

"Do konce příštího roku chceme získat pět procent českého trhu a dále se rozšiřovat na další evropské trhy," přiblížil plány ředitel firmy František Hanovec.

S tím souvisí i další novinka, kterou označuje pardubická firma přímo za revoluční. Je to takzvaný mClick Partner Program. Díky ní může kdokoli získat pravidelný příjem přivedením nových uživatelů do systému.

"Chceme umožnit aktivním uživatelům internetu, aby si vytvořili pravidelný příjem z toho, že přivedou nové uživatele. Zaregistrujete se a pošlete svým známým doporučení, že na něm mohou umístit své reklamy podobně jako na Seznamu anebo Googlu," vysvětluje Hanovec.

"Když se jim mClick zalíbí a zaregistrují se u nás, tak systém sám pozná, že přišli díky vám. My vám pak budeme vyplácet pravidelné měsíční provize na základě toho, kolik uživatel utratil za inzerci, anebo kolik na reklamě vydělal," upřesňuje ředitel.

"Například jestliže vámi zaregistrovaní uživatelé budou měsíčně souhrnně utrácet 10 tisíc měsíčně, dostanete od nás vždy po skončení měsíce tři procenta z této částky," dodal František Hanovec.

Různá zdokonalení systému nabídnou inzerentům také šanci lépe plánovat a sledovat své kampaně, cílit je regionálně a získat více zákazníků za nižší cenu.

Systém firma vyvíjela přes dva roky a na jeho vývoji se podílelo přes 20 vývojářů, analytiků a manažerů, kteří nyní pokračují v zapracování dalších systémových vylepšení.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vodní elektrárna Gumati společnosti Energo-Pro v Gruzii.
Kyrgyzské úřady prověřují firmu, které k miliardové zakázce pomohl Mynář

Kyrgyzské státní orgány prověří informace o údajné nezpůsobilosti české firmy Liglass Trading ke stavbě energetické kaskády. Po schůzi kyrgyzské Bezpečnostní...  celý článek

Logo General Electric (GE)
Největší americký průmyslový konglomerát GE hlásí výrazný pokles tržeb

Tržby a zisk největšího amerického průmyslového konglomerátu General Electric ve druhém čtvrtletí výrazně klesly. Slabé výsledky vykázala zejména divize...  celý článek

Ilustrační foto
DámeJídlo.cz bude dodávat do „piknikových“ lokalit. Startuje v Praze a Brně

Rozvozce jídla DámeJídlo.cz startuje novou službu. Objednávku bude možné vyzvednout na takzvaných Pick-up pointech v Praze a Brně, ty by se ale měly postupně...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.