Přišel na trh s krémy pro noční a denní péči o ruce zaměřenou především na ženské zákaznice. Podle Věry Kudynové ze Zentivy se nová řada na trhu dobře uchytila.
Ne vždy však indulona sloužila jen ke zkrášlovacím účelům. "Za minulého režimu se indulona používala například jako ochrana kožených kabelek, bylo to takové všemazadlo, protože se fasovala v práci. Slyšela jsem, že někteří lidé na ní smažili pokrmy nebo si ji dokonce mazali na chleba," říká Věra Kudynová ze Zentivy.
Podle Kudynové se indulony prodalo za čtyřicet let její existence na českém trhu asi 31 tun, což představuje téměř 350 milionů balení. "Je pravda, že tehdy tu indulona neměla žádnou konkurenci," dodává Kudynová.
Novou indulonu doprovází reklamní kampaň, která sklízí ocenění na mezinárodních soutěžích. Jednoduchá reklama s rukama, za kterou stojí společnost Mark BBDO, vyhrála například na festivalu GoldenWatch v Portožroži, na festivalu Golden Hammer v Rize, stejně zabodovala i v Moskvě.
Poslední ocenění získala na italském mezinárodním festivalu Ad Spot, který se věnuje pouze neziskové a nízkorozpočtové reklamě.
"Rozpočet reklamy byl poměrně nízký, v našich podmínkách se však stále jednalo o vcelku standardní záležitost. Podle mezinárodních měřítek již ovšem spadala do kategorie nízkorozpočtové reklamy," uvedla Alena Pelcová z Mark BBDO.
Firma patří mezi tři nejoceňovanější světové agentury, její česká pobočka se loni spolu s českou Leo Burnett zařadila mezi sto nejúspěšnějších světových agentur v uznávaném žebříčku Gunn Report 2005.
Gunn Report je souhrnné hodnocení reklamních agentur podle úspěchů na prestižních kreativních soutěžích.