Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Reklamní Super Bowl vyhrál opět Anheuser

  11:03aktualizováno  11:03
Zatímco na hřišti se v neděli musel o vítěze slavného Super Bowlu svést tuhý boj, šampión reklamního klání, které tradičně toto utkání dvou nejlepších týmů amerického fotbalu doprovází, byl znám už dopředu. Nejmasivnější, nejdražší a podle kritiků i nejoriginálnější reklamní kampaň měl opět americký pivovar Anheuser-Busch.

Na propagaci svých značek Budweiser a Bud Light si pivovar zaplatil hned jedenáct třicetivteřinových šotů. To při ceně okolo 2,2 milionů dolarů za jeden představuje v přepočtu dohromady 720 milionů korun.

Finále amerického fotbalu je pro televizní inzerenty každoročně příležitostí k představení nových kampaní a oslovení obrovského počtu lidí.

Televizní přenos totiž sleduje kolem 130 milionů Američanů, což je zhruba polovina celého národa a asi o třicet milionů lidí víc, než kolik se jich v roce 2000 dostavilo k prezidentským volbám.

Těm všem připravily inzerenti opět reklamní hody. Basketbalová legenda Michael Jordan prodával s hvězdou akčních filmů Jackie Chanem spodní prádlo, další basketbalista Yao Ming propagoval karty VISA, Pepsi zase vsadila na rockera Ozzyho Osbourna.

Čtyřicet procent všech reklamních spotů během Super Bowlu skoupili čtyři podnikoví obři - vedle Pepsi a Anheuser-Bush ještě Sony a General Motors.

Zpravodajství ze zápasu čtěte ZDE.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Uhelná elektrárna Neurath
ANALÝZA: Plyn a zelená energie místo uhlí. Čoudící komíny ale zatím nezmizí

Ještě před deseti lety plánovali evropští energetici výstavbu 65 nových uhelných elektráren. Velká část z nich měla vyrůst v Německu, Velké Británii a...  celý článek

Příbram - Dlouhá Lhota, domovské letiště Jiřího Pruši shora.
Komu budou patřit malá letiště? Spor o příbramské o tom rozhodne

Nejvyšší správní soud v Brně odložil klíčové rozhodnutí v kauze letiště Příbram, které je precedentem pro desítky dalších letišť v České republice. Budou česká...  celý článek

ilustrační snímek
České děti neumějí hospodařit s kapesným, čtvrtina si peníze půjčuje

České děti neumějí příliš hospodařit s penězi. Většina rodičů se jim sice snaží vštípit základy finanční gramotnosti prostřednictvím kapesného, podle...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.