Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Reklamní tetování na čelo chtělo přes 200 lidí, výběr skončil předčasně

  15:19aktualizováno  15:19
Nový vyhledávač denního menu v českých restauracích už našel odvážlivce, který si za 200 tisíc nechá na čelo vytetovat reklamu. Zájem byl dokonce tak velký, že organizátoři museli výběr ukončit předčasně. Reklamu nakonec bude nosit 32letý muž z Moravskoslezského kraje, který s podmínkami souhlasil jako první.
Reklama vytetovaná na lidském těle se objevuje od začátku nového tisíciletí. Ilustrační foto.

Reklama vytetovaná na lidském těle se objevuje od začátku nového tisíciletí. Ilustrační foto. | foto: Dalibor PuchtaiDNES.cz

Zájemci se původně mohli hlásit až do konce dubna, výběr ale skončil už několik dní po zveřejnění na začátku měsíce.

"Byli jsme překvapeni, kolik lidí se nám přihlásilo. Hned první den se ozvalo přes 170 lidí a celkově jsme k dnešnímu dni napočítali 263 zájemců," řekl majitel gastronomického webu Jiří Jurečka.

Vybraný muž souhlasil s podmínkami stanovenými pro tuto živou reklamu jako první a bude tak rok obědvat zdarma.

Název webu bude mít muž vytetovaný na čele černým inkoustem. Na výšku by měl mít alespoň centimetr. Ke kuriózní reklamní akci inspirovaly pořadatele akce zkušenosti ze zahraničí.

Skoro dva miliony pro boxera za tetování

Reklama vytetovaná na lidském těle se objevuje od začátku nového tisíciletí. Zpočátku ale šlo o dočasná tetování, která po čase sama zmizela. V září 2001 zaplatilo americké on-line kasino GoldenPalace.com 100 tisíc dolarů (nyní asi 1,7 milionu korun) boxerovi Bernardu Hopkinsovi za to, že bude mít při prestižním zápasu na zádech jejich internetovou adresu.

Hopkins se stal prvním profesionálním sportovcem světa s vytetovanou reklamou na kůži. Marketingový tah slavil úspěch a počet přístupů na web kasina se po odvysílání zápasu zvýšil o 200 procent.

První osobou s trvalým tetováním za účelem reklamy se stal dvaadvacetiletý Jim Nelson, který v roce 2003 prodal za 7 tisíc dolarů (asi 118 tisíc korun) prostor na svých zádech webhostingovému serveru. V roce 2005 si nechala na čelo vytetovat reklamu kasina třicetiletá Američanka. Vydělaných 10 tisíc dolarů (asi 168 tisíc korun) chtěla údajně věnovat na vzdělání svého syna.

Získávání nových klientů prostřednictvím živé reklamy se nezříkají ani známé značky jako Toyota. Nabídkou lidských těl k tetování se ve Spojených státech zabývá několik firem.

V Česku se za částku tři miliony korun v roce 2008 snažil v internetové aukci zpeněžit plochu svého temena a zátylku jistý pan Ladislav. Žádný kupec se ale prý nenašel.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Vedoucí představitelé Francie, Rakouska, Česka a Slovenska se sešli v...
Lidé si zaslouží stejnou mzdu za stejnou práci, přesvědčoval Sobotka Macrona

Vedoucí představitelé Francie, Rakouska, Česka a Slovenska se na středeční schůzce v Salcburku dohodli, že budou usilovat o dohodu o reformě stávajícího...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Příliš výjimek a chyby úředníků, kritizuje NKÚ správu daní z příjmů

Správa daně z příjmů fyzických osob je nepřehledná a složitá pro plátce i úřady. Vyplývá to z prověrky Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ), jejíž výsledky v...  celý článek

Od každé z pěti zvolených odrůd chystá vinařství rodiny Vaďurů z Polešovic
Vinaři opouštějí obchodní řetězce, sází na vlastní prodejní cesty

Vinařství se postupně odklánějí od prodeje v supermarketech. Nechtějí pod nátlakem korporací snižovat ceny, ani bojovat v kategorii levných vín s těmi...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.