Vyplývá to ze závěrů studie společnosti PayPal a agentury GfK. Nejoblíbenější jsou přitom internetové obchody ve Velké Británii, kde peníze utrácí 54 procent Řeků. Druhou nejoblíbenější destinací je Čína.
Důvody, proč Řekové utrácejí peníze právě v těchto dvou zemích, se liší. Britské e-shopy vyhledávají kvůli příznivým cenám a zároveň lepší kvalitě zboží než v Řecku. V případě Číny je pak důvodem k nákupu pro 72 procent respondentů nízká cena.
Čtyřiatřicet procent dotázaných Řeků nejraději nakupuje v USA a jedenadvacet procent v Německu.
Řekové v obchodech vyhledávají především oblečení. Na internetu je nakupují čtyři z deseti obyvatel. Další tři hledají elektroniku, 17 procent šperky a hodinky.
Více než třetině Řeků (35 procentům) je jedno, odkud společnost pochází a nezajímají se o pověst obchodníka. Téměř všichni (88 procent) oslovení hledí také na ceny doručení zboží.