Lidl vrací do regálů socialismus. V létě vyvolal retrománii

  • 516
Diskontní řetězec Lidl zopakuje úspěšnou marketingovou akci, při níž zákazníky už v červnu lákal na socialistické obaly potravin. Příští týden opět část sortimentu převlékne do retro obalů. Doby komunismu nově připomenou sýry Hermelín a Apetito, Granko, Vitacit, lak na vlasy Lybar nebo voda po holení Diplomat.

Společnost tvrdí, že první akce před prázdninami vyvolala „retrománii“, a rozhodla se ji proto příští týden zopakovat.

Řetězec čísla o návštěvnosti první akce nezveřejnil, kampaň však byla podle všeho úspěšná. Některé zboží, převlečené do retro obalů, bylo rychle vyprodáno (více čtěte zde).

K padesáti značkám, mezi kterými se v červnu stalo hitem například mléko v sáčku, jelení lůj či mýdlo s jelenem, přidal letos Lidl zhruba dalších dvacet.

„Kromě lákadel jako mléko v sáčku, Lunchmeat, Májka, dezert Metro, mýdlo Jelen či Šeřík jsme nově zařadili například sýr Hermelín, tavený sýr Apetito, Granko, Vitacit, Lybar lak na vlasy, voda po holení Diplomat a další,“ přiblížila mluvčí Lidlu Jitka Vrbová.

Podle řetězce byla loni kampaň náročná na přípravu. Firma domlouvala přeměnu obalů s výrobci, někteří z nich se dočasně vrátili i k původním recepturám. Ty se tentokrát objeví například u masných výrobků.

Nejlepší nabídky z letáků Lidl

Nakupujete rádi v prodejnách Lidl? Všechny aktuálníletáky a nejlepší nabídky z nich vždy najdete na AkčníCeny.cz.

Na líbivé retro nesází jen Lidl. A v řadě případů se ukázalo, že jde o úspěšný obchodní model. Například letos se na scénu vrací kolo Favorit. Značku koupil v roce 2011 podnikatel Richard Galovič a postupně ji chce rozšířit i na módu nebo do oblasti pořádání kulturních akcí či gastronomie. (více čtěte zde)

Jedním z nejznámějších případů úspěšného retra je také Kofola, obuv Botas či žvýkačky Pedro.