Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Lidl se vrátil do socialismu, pro mléko v sáčku musel na Slovensko

  17:40aktualizováno  17:40
Mléko plněné do sáčků, „mýdlo Jelen, na špínu jak řemen“ a desítky dalších výrobků s prostým obalem. Řetězec Lidl vsadil na líbivé retro a vrátil na týden zákazníkům do košíků výrobky v socialistickém hávu. Výrobci předělali své obaly a někteří sáhli po původních recepturách.

Do retro obalů se převléklo téměř padesát výrobků potravin, nápojů a drogistického zboží. Vykřesat v hlavách zákazníků vzpomínky na šedivé doby socialismu může například toaletní mýdlo Šeřík, Metro dezert, zubní gel Odol, voda po holení Pitralon, mléko v sáčku, Ledňáček a mnoho dalších produktů.

„Všechny obaly nejsou autentické retro. Pokud to však bylo technologicky možné, vyrobilo se retro složení výrobku i s obalem. Snažili jsme se přiblížit minulosti,“ popsala mluvčí Lidlu Jitka Vrbová. Autentickou chuť podle ní mají mít například některé salámy.

Fotogalerie

„Nebylo jednoduché vše domluvit a vyrobit na míru,“ dodala mluvčí s tím, že celá akce zabrala několik měsíců. Kampaň potrvá jen do konce týdne jako ostatní tematické kampaně, které řetězec pořádá. Přesto si řetězec objednal u výrobců statisíce kusů potravin a drogerie v retro obalech.

Akce běží teprve druhý den, některé retro produkty se ale už teď těžko shánějí. Vyprodaný je v některých prodejnách podle zjištění iDNES.cz například jelení lůj a mýdlo s jelenem. Také mléko v sáčku budí u zákazníků velký zájem. „Mléko v pytlíku bylo hrozné, hned se píchlo,“ vzpomíná pamětnice.

Letáky Lidl

Nakupujete rádi v prodejnách Lidl? Všechny aktuální letáky a nejlepší nabídky z nich vždy najdete na AkčníCeny.cz.

Lidl si speciální výrobu mléka musel objednat až na Slovensku u mlékárny Milsy, která stále technologii plnění do sáčků využívá. „Z naší strany nebyla výroba ničím výjimečná, protože sáčkové balení čerstvého mléka máme jako jedna z posledních mlékáren,“ sdělil iDNES.cz předseda představenstva Stanislav Voskár.

Uvítali byste obnovení prodeje mléka v sáčcích i mimo speciální akce?

Hlasování skončilo

Čtenáři hlasovali do 0:00 19. června 2015. Anketa je uzavřena.

Ne 6278
Ano 3396

Do akce se zapojily desítky výrobců. Například společnost Hamé představila retro Znojemské okurky, paštiku Májka a Luncheon Meat. „Upravili jsme jen etikety, receptury některých našich výrobků jsou po desetiletí stejné,“ popsal mluvčí Petr Kopáček. „Je vidět, že retro funguje,“ dodal s tím, že čísla o prodejích ještě nejsou k dispozici.

Autoři:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Unipetrol Litvínov
Unipetrol v pololetí zdvojnásobil čistý zisk, možná zvýší dividendu

Petrochemický holding Unipetrol v pololetí zdvojnásobil čistý zisk na 6,399 miliardy korun z loňských 3,081 miliardy. Výsledky pozitivně ovlivnilo pojistné...  celý článek

Vodní elektrárna Gumati společnosti Energo-Pro v Gruzii.
Kyrgyzské úřady prověřují firmu, které k miliardové zakázce pomohl Mynář

Kyrgyzské státní orgány prověří informace o údajné nezpůsobilosti české firmy Liglass Trading ke stavbě energetické kaskády. Po schůzi kyrgyzské Bezpečnostní...  celý článek

Blue Man Group. Ilustrační snímek
Cirque du Soleil chce vybubnovat větší slávu. Koupil modré muže za miliony

Populární původem kanadský cirkus Cirque du Soleil posiluje na globální scéně živé zábavy. Pořadatel show, známých ve stovkách světových měst, kupuje slavnou...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.