Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


SALEová

  9:47aktualizováno  9:47
- Tyto řádky budiž určeny všem obchodníkům: Přestaňte si z nás dělat šoufky. Tyto řádky budiž určeny všem nakupujícím: Nenechte se tahat za nos. Když chodím lednovou Prahou a vidím téměř na všech výlohách omamné nápisy SLEVA případně SALE, doplněné magickými ciframi 30 až 60 procent, přemýšlím nad kouzly tržního hospodářství. Jak se dá jedno a totéž zboží v rozpětí dvou týdnů prodávat buď za patnáct, nebo šest tisíc?

Jak to ti filutové obchodničtí dělají? Že by,zjihlí časem Vánoc a plni novoročních předsevzetí, otevřeli svá srdce a portmonky a prodávali pod cenou? A proč to těm dobračiskům vydrží vždycky jen pár týdnů v roce?

Ale kdepak, milí nakupující. Nikdo nezjihl ani nezhloupl. To jen stará známá SALEová, ta hra obchodnická, přišla k nám. A my ji vyhrajeme. Oni, šalamouni, šelmy obchodnické,nám docela dobře nahrávají.

My přece díky nim dobře víme, kolik že si na zbožíčko přirážejí. No není ta šedesáti- i víceprocentní sleva, za niž jsou ještě ochotni prodávat, něco jako přiznání? A jak vyhrát?

Prostě jinak než se slevou nenakupujte. Mějte trpělivost, čekejte s větším či sezonním nákupem na krásný čas slev. Přece nejste takoví hejlové, abyste zbytečně vyhodili za totéž dvojnásobek peněz, než je nezbytně nutno! Pravda, kabát si místo v mrazivém prosinci pořídíte v lednu. Ale nezahřeje ta výhra v SALEové dvakrát tolik?

Autor:


Témata: Slevy


Hlavní zprávy

Další z rubriky

(Ilustrační foto;)
Češi spotřebují víc elektrické energie. Produkci táhne uhlí

Češi v letošním prvním pololetí spotřebovali 31 terawatthodin (TWh) elektřiny, proti stejnému období loni o 3,2 procenta více. Meziročně o 2,5 procenta na 44,5...  celý článek

(Ilustrační snímek)
COOP tlačil na dvě stě dodavatelů. Poškození mohou žádat „bolestné“

Společnost COOP Centrum družstvo, která zajišťuje nákup pro tisíce družstevních prodejen v Česku, tlačila na více než dvě stě dodavatelů, aby plošně snížili...  celý článek

Od každé z pěti zvolených odrůd chystá vinařství rodiny Vaďurů z Polešovic
Vinaři opouštějí obchodní řetězce, sází na vlastní prodejní cesty

Vinařství se postupně odklánějí od prodeje v supermarketech. Nechtějí pod nátlakem korporací snižovat ceny, ani bojovat v kategorii levných vín s těmi...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.