SALEová

- Tyto řádky budiž určeny všem obchodníkům: Přestaňte si z nás dělat šoufky. Tyto řádky budiž určeny všem nakupujícím: Nenechte se tahat za nos. Když chodím lednovou Prahou a vidím téměř na všech výlohách omamné nápisy SLEVA případně SALE, doplněné magickými ciframi 30 až 60 procent, přemýšlím nad kouzly tržního hospodářství. Jak se dá jedno a totéž zboží v rozpětí dvou týdnů prodávat buď za patnáct, nebo šest tisíc?

Jak to ti filutové obchodničtí dělají? Že by,zjihlí časem Vánoc a plni novoročních předsevzetí, otevřeli svá srdce a portmonky a prodávali pod cenou? A proč to těm dobračiskům vydrží vždycky jen pár týdnů v roce?

Ale kdepak, milí nakupující. Nikdo nezjihl ani nezhloupl. To jen stará známá SALEová, ta hra obchodnická, přišla k nám. A my ji vyhrajeme. Oni, šalamouni, šelmy obchodnické,nám docela dobře nahrávají.

My přece díky nim dobře víme, kolik že si na zbožíčko přirážejí. No není ta šedesáti- i víceprocentní sleva, za niž jsou ještě ochotni prodávat, něco jako přiznání? A jak vyhrát?

Prostě jinak než se slevou nenakupujte. Mějte trpělivost, čekejte s větším či sezonním nákupem na krásný čas slev. Přece nejste takoví hejlové, abyste zbytečně vyhodili za totéž dvojnásobek peněz, než je nezbytně nutno! Pravda, kabát si místo v mrazivém prosinci pořídíte v lednu. Ale nezahřeje ta výhra v SALEové dvakrát tolik?


Témata: Slevy