Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Šéf Fox News odstoupil. Čelí obvinění ze sexuálního obtěžování podřízených

  6:24aktualizováno  6:24
Šéf vlivné americké televizní stanice Fox News Roger Ailes dnes odstoupil. Oznámila to mediální skupina 21st Century Fox, která stanici vlastní. Agentura Reuters poznamenala, že Ailes odchází poté, co byl nařčen ze sexuálního obtěžování.

Roger Ailes na archivním snímku. | foto: Reuters

Ailesovu pozici dočasně přebírá pětaosmdesátiletý Rupert Murdoch, který se nadále podílí na řízení mediálního impéria.

Ailes byl v minulosti poradcem několika republikánských prezidentů - Richarda Nixona, Ronalda Reagana a George Bushe staršího. Z Fox News se pod jeho vedením stal jeden z nejsledovanějších amerických zpravodajských kanálů. Stanice zastává pozice blízké Republikánské straně.

Stanici Ailes řídil takřka dvacet let. Jeho pád ale začal 6. července, kdy na něj někdejší moderátorka Gretchen Carlsonová podala žalobu kvůli sexuálnímu obtěžování. V ní uvádí, že Ailes soustavně ničil její kariéru, protože odmítla jeho sexuální nabídky. Ailes všechna obvinění odmítl.

Následně list The Huffington Post zveřejnil svědectví dvou zaměstnankyň o sexuálním obtěžování a poté následovala i další média, která zveřejnila další takové případy.

Autor:




Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.