náhledy
Fotografie nahého ženského klína působí v rámci politické kampaně nevhodně a sexisticky. Není nijak spojen s propagovaným produktem - politickou stranou. Vizuál reklamy je doplněn dvojsmyslným sloganem s vyznačenou částí "poprvé dát" odkazující k sexuálnímu aktu. Zdroj: www.prasatecko.cz
Autor: Facebook ČSSD Zlín
Ze ženy je zde strategicky použita pouze část jejího těla, která celou osobu redukuje jen na její sexualitu, a tu komerčně využívá. Nehledě na razítko na odhalených hýždích, z něhož je patrné určité „označkování“ ženy. Zdroj: www.prasatecko.cz
Autor: Prasátečko.cz
Reklama nejenom redukuje ženu na sexuální objekt, ale používá velice vulgární slovní doplnění, kterým dochází k degradaci žen. Ani obrazové a ani slovní prvky navíc nesouvisí s propagovanou službou, takže je toto ponížení ženy zcela samoúčelné. Zdroj: www.prasatecko.cz
Autor: Prasátečko.cz
Slogan je dvojsmyslný a vytváří dojem, že ženu lze získat vykonáním sexuální služby. Reklama se snaží upoutat skrz domnělou sexualitu, což v kontextu se vzdělávacím institutem vyznívá nevhodně. Zdroj: www.prasatecko.cz
Autor: Prasátečko.cz