Síť Delvity se ročně rozroste o šest prodejen

  • 2
Každé dva měsíce novou prodejnu - tak by se dal v průměru shrnout plán obchodního řetězce Delvita pro nejbližší roky. Podle generálního ředitele Jiřího Charváta by se roční expanze měla pohybovat ročně kolem šesti až sedmi supermarketů. Ty chce firma nově členit do tří kategorií.

Obchodní síť společnosti by měly do budoucna tvořit stávající supermarkety Delvita, které budou doplňovat menší prodejny Delvita Proxy a Delvita City.

"Strategie vyplývá z rozdělení trhu. Čeští zákazníci jsou zvyklí mít všechno v ulici - pekařství, řeznictví... Chceme se lidem přiblížit. Být vzdáleni přes dva domy a přitom ještě zachovat určitou šíři sortimentu," dodal Charvát.

Název Delvita Proxy zatím nese osmička prodejen, které dříve společnost provozovala pod hlavičkou Sama. "Všechny Samy budeme remodelovat na Proxy, což by mělo být hotovo do konce roku 2005," řekl obchodní ředitel Erikjan Lantink.

Prodejen Sama měla Delvita v tuzemsku kolem třicítky.

Podobný jako Proxy bude i koncept obchodů Delvita City. "Budou podobně velké, ale víc zaměřené na městské prostředí, na vkus městského zákazníka," upřesnil Charvát.

První Delvita City se otevře v prosinci v Praze.