„Touto dohodou získáváme kvalitní výrobnu, za kterou stojí velmi cenné zkušenosti z práce s ultra-čerstvými potravinami,“ uvedl Marek Farník, generální ředitel UGO trade.
Společnost v současné době provozuje 75 Freshbarů a Salaterií, do konce roku jich chce mít 90. „Hlad po zdravějších potravinách neustále roste,“ dodal Farník. Cenu transakce žádná ze stran nezveřejnila.
Společnost Titbit založili tři společníci v roce 2001. Své saláty a exotické ovoce dodává do obchodních řetězců, restaurací, hotelů i internetových obchodů. Po odprodeji Salátové divize bude firma nadále dodávat svým odběratelům čerstvé bylinky, koření, ovoce a zeleninu.
Rozhovor |
Segmentu čerstvých potravin Kofola věří. Skupina plánovala také rozjezd restaurací NaGrilu, z projektu ale po roce a půl letos v březnu vycouvala, protože nebyl dost ziskový (více čtěte zde).
Síť fresh barů UGO koupila nápojařská jednička od Marka Farníka v roce 2013. Zakladatel chtěl svůj rodinný byznys dál rozvíjet pod silnou značkou.
Ve chvíli, kdy firmu prodával, čítal řetězec patnáct barů. Kofola následně investovala stovky milionů korun do linek a technologií, které umožňují lisování šťáv a stáčení do plastových lahví.
Dnes se UGO šťávy prodávají i v běžných obchodních řetězcích. Síť se rozrůstala i díky akvizicím. V roce 2014 koupila síť fresh barů Mangaloo a stala se lídrem trhu (více čtěte zde).