Marek Farník, majitel sítě UGO juice barů

Marek Farník, majitel sítě UGO juice barů | foto: Adolf Horsinka, MAFRA

Bary s čerstvými šťávami UGO posilují. Koupily výrobu salátů Titbit

  • 3
Síť barů s ovocnými a zeleninovými šťávami UGO, která je součástí skupiny Kofola, posiluje ve výrobě čerstvých potravin. Koupila od firmy Titbit výrobnu čerstvých salátů. Salátů tak vyprodukuje několik tisíc denně.

„Touto dohodou získáváme kvalitní výrobnu, za kterou stojí velmi cenné zkušenosti z práce s ultra-čerstvými potravinami,“ uvedl Marek Farník, generální ředitel UGO trade.

Společnost v současné době provozuje 75 Freshbarů a Salaterií, do konce roku jich chce mít 90. „Hlad po zdravějších potravinách neustále roste,“ dodal Farník. Cenu transakce žádná ze stran nezveřejnila.

Společnost Titbit založili tři společníci v roce 2001. Své saláty a exotické ovoce dodává do obchodních řetězců, restaurací, hotelů i internetových obchodů. Po odprodeji Salátové divize bude firma nadále dodávat svým odběratelům čerstvé bylinky, koření, ovoce a zeleninu.

Rozhovor

Jannis Samaras

Majitel Kofoly Jannis Samaras o balkánském tažení i dopadu EET na byznys.

Segmentu čerstvých potravin Kofola věří. Skupina plánovala také rozjezd restaurací NaGrilu, z projektu ale po roce a půl letos v březnu vycouvala, protože nebyl dost ziskový (více čtěte zde).

Síť fresh barů UGO koupila nápojařská jednička od Marka Farníka v roce 2013. Zakladatel chtěl svůj rodinný byznys dál rozvíjet pod silnou značkou.

Ve chvíli, kdy firmu prodával, čítal řetězec patnáct barů. Kofola následně investovala stovky milionů korun do linek a technologií, které umožňují lisování šťáv a stáčení do plastových lahví.

Dnes se UGO šťávy prodávají i v běžných obchodních řetězcích. Síť se rozrůstala i díky akvizicím. V roce 2014 koupila síť fresh barů Mangaloo a stala se lídrem trhu (více čtěte zde).