"Jméno společnosti Radiomobil se nemění," opakuje mluvčí firmy Jiří Hájek. Stejně tak zůstávají beze změn telefonní čísla, smlouvy a tarify zákazníků Radiomobilu i předplacená služba Twist, která si zachová dosavadní image.
Pro naprostou většinu zákazníků tak změna bude pouze kosmetická, protože už nebudou volat přes "pegas", nýbrž přes "tý mobajl". Zpravidla totiž zatím nový název neuvidí ani na displeji svého přístroje.
Převážná část telefonů se staršími SIM kartami totiž zatím bude stále ukazovat PAEGAS CZ. "Výjimku tvoří konkrétní typy telefonů, které již mají nový T-Mobile software a zobrazují na svém displeji T-Mobile CZ," uvádí tisková zpráva společnosti.
DÁLE ČTĚTE |
Kampaň podpořily tenisové hvězdy
Poprvé oznámil Radiomobil změnu značky sítě na začátku dubna. Do podvědomí zákazníků ji pak měl nejvýrazněji zapsat T-Mobile den 18. dubna, který proběhl současně v tuzemsku, Rakousku a Velké Británii, kde tato značka také nahradila názvy dosavadních operátoru ovládaných společností Deutsche Telekom. V nejbližší době se připojí také USA.
Velké růžové T namísto růžového křídla bájného koně je od té doby k vidění prakticky všude - na stránkách deníků, billboardech i na internetu. Společnost nenechala nic náhodě a do kampaně zapojila i tenisové hvězdy Andre Agassiho a Steffi Grafovou. - Více ZDE.
Kdo používá mobilní telefon zatím jen k prostému telefonování po ČR nebo psaní SMS zpráv, ten změnu nepocítí. Zapojení do globální sítě má přinést zatím především možnost využití zkrácené volby ze zahraničí, výhodnější roaming a rozšíření služeb v oblasti zábavy (loga, melodie, multimediální zprávy).
Cena za volání neklesne, levnější nebudou ani obyčejné textové zprávy. T-Mobil se netají tím, že jeho záměrem je přitáhnout především firemní klienty, pokročilé uživatele a ty, kteří často cestují.