Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Skleněná sedmička Mattoni skončila, nahradila ji nová, větší lahev

  15:12aktualizováno  15:12
Zelená lahev Mattoni s obsahem 0,7 litru zmizela z trhu. Vlastník značky, Karlovarské minerální vody, to vysvětluje malým zájmem zákazníků. Staré balení nahradily nové, třičtvrtělitrové lahve se šroubovacím uzávěrem z dílny italského designérského studia Pininfarina.

Jaká voda je tedy nakonec nejlepší? | foto: shutterstock.com

"Koncem května jsme začali do nových lahví stáčet minerální vodu Mattoni a v červnu pak také pramenitou vodu Aquila," sdělil iDNES.cz marketingový ředitel firmy Martin Karas.

Nová lahev Mattoni s obsahem 0,75 litru.

Společnost chce s novými obaly posílit hlavně v gastronomii, kde ve stejně velkém balení vod zatím vládnou zahraniční značky Perrier, Ferratelle nebo San Pellegrino. Hosté v restauracích stále častěji žádají vodu ve větším balení, které zpravidla vyjde levněji než třetinky.

Zatímco v restauracích skleněné lahve dominují, prodeje v obchodech váznou. Češi dávají přednost plastu, se kterým se lépe manipuluje. "Prodeje vod ve vratných obalech jsou velmi nízké a dlouhodobě stagnují," sdělil iDNES.cz mluvčí Aholdu Libor Kytýr.

Karlovarské minerální vody patří skupině Ronaldsay, kterou ovládá italská rodina Pasqualů. Firma je lídrem tuzemského trhu s balenými vodami, kontroluje 80 procent tuzemského trhu a vlastní většinu známých značek.

Vedle Mattoni značky Dobrá voda, Magnesia, Aquila či Poděbradka. Patří jí také třetinový podíl Hanácké kyselky. Loni v prosinci ovládla rakouského výrobce nealkoholickcých nápojů Waldquelle Kobersdorf.

Autor:


Témata: restaurace, Ahold, Mattoni


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Obal kořenící směsi Kucharek je nápadně podobný obalu známější Podravky.
Podravka získá od polského plagiátu Kucharek 200 tisíc, rozhodl soud

Potravinářská společnost Podravka získala 200 tisíc korun jako zadostiučinění za nutnost domáhat se svých práv soudní cestou proti firmě Pěkný - Unimex z...  celý článek

Ředitel společnosti Spak Sušice Tomáš Froyda. (16. prosince 2016)
Sušický kečupář Spak nemá dost lidi, některé výrobky škrtne

Zatímco zájem o dresinky klesá, kečupům Spak se daří. Nyní však firma plánuje nabídku zúžit. Důvodem je nedostatek personálu, se kterým se firma potýká.  celý článek

Vozíky si následně převezmou pracovníci vyskladňující zboží. Ti opět skenují...
Amazon přidá na hodinové mzdě desetikorunu. Vedoucí si polepší o 6 procent

Americký internetový prodejce Amazon zvýší v Česku od září nástupní mzdu o osm procent. Hodinová sazba se tak zvýší na 135 korun, vedoucím týmu stoupne o 5,9...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.