Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Škoda proniká do Indie

  18:17aktualizováno  18:17
Česká automobilka Škoda Auto vstoupila na indický automobilový trh uvedením modelu rodinného sedanu Octavia. Škoda doufá, že v konkurenci na indickém trhu vynikne atraktivní cenou svých vozů, řekli dnes v Dillí zástupci automobilky.

"Octavia je nejrychleji prodávaný osobní automobil v Evropě a první vůz, který Volkswagen vybral pro Indii," řekl ředitel SkodaAuto India Imran Hassan.

Cena Octavie byla stanovena na 1,061 milionu rupií, což odpovídá asi 819 000 korun. To je méně než stojí jiné vozy v takzvaném segmentu D, který zahrnuje velké rodinné sedany v ceně od 1,1 milionu po dva miliony rupií. Cena je spíše na horní hranici segmentu C pro středně velké vozy od půl milionu rupií, řekl Hassan.

Indická dceřiná společnost Škody bude verzi Octavia na dieselový i benzinový pohon nabízet za stejnou cenu.

Octavia se montuje ve městě Aurangabad v západoindickém státě Maháráštra v závodě s výrobní kapacitou 20 vozů denně. Zhruba dvojnásobnou cenu v Indii, kde jsou příjmy na obyvatele jen malým zlomkem proti životní úrovni v Česku, vysvětluje přetrvávající indická tendence hlubokého protekcionismu. Cla na dovoz autodílů ke konečné montáži představují téměř 120 procent.

Slabší turbodiesel je dobrým kompromisem mezi pořizovací cenou a spotřebou paliva.

Škoda Octavia kombi

Škoda Octavia kombi 4x4 1.8 T Laurin&Klement

Škoda Octavia RS 1.8 T

Škoda Octavia Combi

Řez luxusní Škodou Octavia Laurin&Klement.

Sportovní verze Škoda Octavia RS.

Škoda Octavia 1.6 (75 kW)kombi

Škoda Octavia 1.4 (55 kW) a 1.6 (75 kW) kombi

Škoda Octavia 1.4 (55 kW) zezadu

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Společnost Pilous se Škodou Auto přišli na způsob, jak do kontejneru vměstnat 4...
Obalová firma hraje tetris s octavií. Do kamionu se vejdou čtyři

Pravidla ve světě automobilek jsou tvrdá. Přepravní obaly, které vyrábí pražská firma Pilous, musí být ve Škodě Auto nachystané do dvaceti minut od oznámení...  celý článek

ČEZ
Čistý zisk ČEZ vzrostl o 21 procent na 16,7 miliard korun

Čistý zisk energetické společnosti ČEZ stoupl v pololetí meziročně o 21 procent na 16,7 miliardy korun. K růstu dopomohly mimořádné příjmy z prodejů akcií MOL...  celý článek

Vozy potravinového e-shopu Košík.cz
Internetový supermarket Košík míří pod křídla Mall. Spojí síly s Kolonialem

Skupina Mall Group kupuje internetový supermarket Košík.cz od podnikatele Josefa Kollera, který se v posledních týdnech stal jeho vlastníkem. Transakci...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.