náhledy
Lokomotiva 109E od Škody Transportation
Autor: Škoda Transportation
Nízkopodlažní bateriová tramvaj ForCity pro turecké město Konya.
Autor: Škoda Transportation
Tramvaj ForCity Smart Artic v ulicích Helsinek. vyrábí ji dceřiná firma Škody Transportation, finský Transtech.
Autor: Škoda Transportation
Tramvaj zvaná Metelitsa z dílny Stadleru, s kterou firma nedávno uspěla v soutěži pro ruský Petrohrad. Podobná by mohla jezdit v Ostravě.
Autor: Stadler
Tramvaj ForCity Smart Artic v ulicích Helsinek. vyrábí ji dceřiná firma Škody Transportation, finský Transtech.
Autor: Škoda Transportation
Nový design poprvé ukázal SOR Libchavy na svém elektrobusu, postupně podobnou tvář dostanou i další typy autobusů i trolejbusů
Autor: SOR Libchavy
V areálu Škodovky není trakční vedení, s trolejbusy proto manipuluje traktor. K zákazníkům odjíždějí nejčastěji na kamionech, někdy však i po železnici.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Letos se počet vyrobených trolejbusů přiblíží číslu 270. Rekord měla firma loni, kdy ze závodu vyjelo kolem tří stovek vozidel.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Většina dělníků je proškolených na více činností a mohou se v rutinních úkolech střídat.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Na počítači lze namodelovat libovolné konfigurace a vybavení trolejbusu. Simulace jsou základem pro komunikaci s dodavateli karosérií a dílů, kterým je možné upřesnit požadavky.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Člen představenstva Škody Electric a obchodní ředitel Karel Majer. „Největší tuzemské zakázky posledních měsíců jsou pro Ústí nad Labem nebo pro Brno,“ říká. Trolejbusy provozuje třináct měst v ČR.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Trolejbusy v plzeňském areálu Škody Electric.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Trolejbusy jsou zevnitř doslova vycpané různými kabely.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Montáž tykadel nebo klacků, jak se říká v místní hantýrce sběračům.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA
Od skeletu po královnu kolejí. Tak se vyrábí tramvaj
Trolejbusy jsou zevnitř doslova vycpané různými kabely.
Autor: Ladislav Němec, MAFRA